مشروح اخبار


» خواسته تاجگردون از معاونین جدیداستاندارکهگیلویه وبویراحمد



اكنون كه در آغاز فعاليت دولت تدبير و اميد و انتخاب استانداري توانمند و بومي در استان عزيزمان هستيم، وظيفه دارم به عنوان نماينده مردم نكاتي چند به استحضار رسانده و درخواست نمايم

 

به گزارش راک نیوز؛ نماینده مردم گچساران و باشت در یادداشتی خطاب به معاونین جدید استانداری نکاتی را به آنها یادآور شده و از آنان خواسته است تا با توجه به ظرفيتهاي اقصي نقاط استان، زمينه ساز همگرايي مردم در توسعه و آباداني استان شوند و گامهایی بلند برداشته و عقب ماندگي گذشته را جبران نمایند. در این یادداشت آمده است؛

بسمه تعالي

برادران گرامي جناب آقايان نيك اقبالی، محمدي، نوروزي، محنايي

معاونين محترم استانداري استان کهگیلویه و بویراحمد

با سلام

لازم دانسته انتخاب و انتصاب شما عزيزان را تبريك عرض نموده و از صميم قلب آرزوي موفقيت و سربلندي شما را ازخداوند متعال طلب نمايم.

اكنون كه در آغاز فعاليت دولت تدبير و اميد و انتخاب استانداري توانمند و بومي در استان عزيزمان هستيم، وظيفه دارم به عنوان نماينده مردم نكاتي چند به استحضار رسانده و درخواست نمايم اين موارد مدنظر قرار گرفته تا انشاالله با كار و تلاش، توسعه و آباداني استانمان عزت مردمانمان را بدنبال داشته باشيم:

- فراموش نفرماييد مردم عزيزمان در روز ٢٤ خرداد ماه يك بار ديگر و همانند گذشته و قاطعانه، در وهله نخست  با راي به نظام  مقدس جمهوري اسلامي و سپس با رای به اعتدال، تغيير و عدول از انحراف و تلاش برای اعتلاي نظام و تداوم اصلاح جامعه و فرايندها را خواستار شدند.

- حضور چشمگير جوانان در پاي صندوقهاي راي بيانگر اميد به آينده و ضرورت نگاهي نو به دولت و اقدامات آن است كه لازم است در برنامه هاي شما عزيزان توجه به جوانان و مطالبات اقتصادي، سياسي  و اجتماعي آنان به جد مد نظر باشد.

- استان عزيزمان  مملو از پتانسيل است كه در فرايند توسعه، گرفتار گره هاي كور و طناب پوسيده عقب گرايي است، و لازم  است همه آنچه كه در توان داريد را بكار بسته، تا آنچه كه حق اين ملت است ادا گردد.

- وجود ذهنيت مسموم تبعيض و عدم تعادلهاي منطقه اي بيش از هر زمان ديگر، مردم عزيزمان را  آزرده خاطر ساخته است و تلاش علمي همراه با عدول از قوميت و منطقه گرايي مهمترين علامتيست كه شما عزيزان با انتصابات و فعاليتهای خود مي توانيد به جامعه هديه دهيد.

- توجه به برنامه هاي علمي همراه با نگاه آمايشي به ظرفيتهاي اقصي نقاط استان، زمينه ساز همگرايي مردم در توسعه و آباداني دیارمان است كه لازم است در كوتاه مدت و با چنين نگاهي، گامهایی بلند برداشته و عقب ماندگي گذشته را جبران نمایید.

- كار و تلاشتان آنچنان باشد كه هر فرد اين استان از پاي قله پر افتخار دنا تا ماغر، ديشموك تا لنده ، باشت تا باباکلان و همه و همه افتخار كنند که عضوی از استان كهگيلويه و بويراحمد هستند و به آن ببالند و شاهد محو شعار انتزاع و تغيير نام و... باشيم.

- تمام وجودتان خدمت بي منت باشد تا يكايك كاركنان و مردم عزيزمان با ديدنتان، خدمت صادقانه ببينند.

- اخلاقمداري و احترام به فرهنگ مردم بايد پايه هاي استفاده از نيروهاي بومي را تقويت كند و انشاالله آنچنان خدمت كنيد كه در سالهاي آتي شاهد حضورتان در رده هاي بالاي مديريتي كشور باشيم همچنان كه برخي از گذشتگان شما بودند و امروزه افتخار خاك استانمان هستند.

- در خاتمه توصيه ميكنم همگرايي و كار با صداقت در كنار استاندار محترم و وفاداري به آنچه كه امروز به واسطه آن در اين مسند قرار گرفته ايد را سرلوحه كار خویش قرار دهيد و فراموش نفرماييد: {اوفوا بالعقود...}

اميد به عزت ايران عزيز و سربلندي مردمان غیور كهگيلويه و بويراحمد

غلام رضا تاج گردون

 



تاریخ انتشار : 15 مهر 1392, 22:06



» اخبار مرتبط:

  • پيام تبريك نمايندگان کهگیلویه و بویراحمد به آقايان پرويزيان، تقوي و حسيني
  • انتخاب مديران كارآمد همدلي را در كهگيلويه وبويراحمد افزايش مي دهد
  • یک كهگيلويه و بويراحمدی معاون فرهنگي وزير علوم شد
  • کهگیلویه وبویراحمد آماده خلق حماسه ای دیگر
  • ورود مدير غير بومي به کهگيلويه و بويراحمد ممنوع !!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟