مشروح اخبار


» آموزشهای مدیریت بحران در مراکز میوه و تره بار منطقه 9آغازشد



 نظر به استقبال گسترده شهروندان از بازارچه های میوه و تره بارمحلی دوره آموزشی مبانی مدیریت بحران در این مراکز برگزار می شود.

به گزارش راک نیوز به نقل از ستاد مدیریت بحران منطقه9، عباس خسروی جانشین ستاد مدیریت بحران منطقه9 با اشاره به مطلب فوق  اعلام کرد، استقبال گسترده شهروندان از مراکز خریدو فروش محلی عامل مهمی دربرگزاری کلاسهای آموزش مدیریت بحران برای عرضه کنندگان محصولات مورد نیاز روزمره عموم شهروندان محلات است

براساس این گزارش خسروی گفت اهمیت تداوم ارائه خدمات به عموم شهروندان ساکن در محلات شهری عامل اصلی برگزاری کلاسهای آموزش مدیریت بحران درمراکز میوه و تره باردر سطح محدوده منطقه 9 با توجه به فصل سرما و آلودگی هوای تهران است.

در عین حال وی افزود حفاظت از امنیت جانی کارگران شاغل در این مراکزوآشنایی با مبانی مدیریت بحران در صورت اتفاقات ناگوارو همینطور حفظ امکانات سرمایه ای صاحبان اماکن عرضه خدماتی از اهداف دیگر برگزاری دوره های آموزشی مدیریت بحران است.

در ادامه این گزارش خسروی تاکیدکردنظر به استقبال و مراجعه پیشگیری ازهرگونه خسارتهای جانی و مالی مراکز خریدو فروش میوه از عوامل دیگر برگزاری اینگونه کلاسها می باشد و سپس تصریح کرد برقراری و تداوم ارائه خدمات روزمره توسط اصناف به شهروندان محله درحداقل فاصله زمانی و مکانی را از مزایای رفاهی مراکز خرید و فروش شهرداری تهران دانست.

خسروی یادآورشد جلوگیری از آسیبهای جانی و مالی برای شهروندان مراجعه کننده و کارگران شاغل در مراکز عرضه میوه و تره بارمحلی دلیل راه اندازی این کلاسهاست و در پایاناضافه نمود دوره آموزش مدیریت بحران برای مراکز میوه تره بار را چهار ساعته ذکرکرد و افزود در این کلاس تعداد 25 نفر شرکت کردند.




تاریخ انتشار : 29 آبان 1392, 11:44



» اخبار مرتبط:

  • توسط ستادمدیریت بحران منطقه9 انجام شد :شکوه یلدای ایرانی؛نشاط مردم،ایمنی خرید
  • آموزش های ایمنی به کودکان مهدکودک های سطح منطقه9
  • از سوی ستادمدیریت بحران منطقه9،دانش آموزان معلول مشارکت جو تکریم شدند
  • واکنش سریع واقدام حرفه ای در مدیریت بحران
  • تشکلهای جامعه نگر زنان خدمات بهداشتی به مردم ارائه می دهند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟