مشروح اخبار


» ضعف در اطلاع رسانی یا بی رغبتی برخی مسئولان گچساران به شرکت درنشست شورای آموزش و پرورش



بالاخره رئیس آموزش وپرورش گچساران اعتراف کرد که از وقتی رئیس آموزش وپرورش شده امام جمعه گچساران درجلسات شورای آموزش و پرورش  این شهرستان شرکت نکرده است.

از دیگر نکته‌های این نشست عدم حضور به موقع برخی مدیران و دستگاه‌ها از جمله شهردار و رئیس اداره برق بود که ...


نشست شورای آموزش و پرورش گچساران شامگاه سه‌شنبه برگزارشد البته پایان این نشست با اعتراف و انتقاد همراه بود.

به گزارش راک نیوز ؛ در این نشست نبود برخی مدیران شهرستانی وعضو شورا با گلایه و انتقاد مدیر آموزش و پرورش و بعد از آن فرماندار گچساران همراه شد.

پورالحسینی در این نشست پس از معرفی اعضای جلسه و نقش آنهاپا را فراتر نهاده و از عدم حضور امام جمعه گچساران در این نشست انتقاد کرد.

ایشان درادامه به تمجید از  امام جمعه پرداخته وی را مقام معنوی نشست شورای آموزش و پرورش و بعد از فرماندار به عنوان رئیس این شورا عنوان کرد و یاداوری کرد که از زمان حضور من در آموزش و پرورش تاکنون امام جمعه گچساران در جلسات شورای آموزش و پرورش شرکت نکرده است.

پورالحسینی ارائه رهنمودهای دینی و مذهبی در شورای آموزش و پرورش را کارساز و از انتظارات این شورا از امام جمعه گچساران عنوان کرد.

عدم حضور به موقع برخی مدیران و دستگاه‌ها از جمله شهردار و رئیس اداره برق از دیگر حاشیه های این نشست بود که البته عدم اطلاع‌رسانی دقیق احتمالی توجیه مطرح شده در این نشست بود و بعد از گذشت دقایقی از جلسه با تماس‌های تلفنی بعضی اعضا شهردار و رئیس اداره برق نیز در این نشست حضور پیدا کردند.

چانه‌زنی فرماندار و رئیس اداره برق گچساران برای روشنایی اطراف آموزش و پرورش از دیگر نکته‌های این نشست بود که در فضای شاد و دوستانه صورت گرفت و در نهایت رئیس اداره برق با عنوان این که با کمبود نیرو مواجه است و مشغله این اداره فرصت انجام دیگر امور را نمی‌دهد قول مساعد فرماندار و آموزش و پرورش برای تأمین نیرو!!! البته با پوشش اداره برق را برای راه اندازی روشنایی اطراف آموزش و پرورش گرفت

فرماندار گچساران در خصوص عدم حضور به موقع برخی مسئولان از جمله امام جمعه و شهردار گفت:شاید عدم اطلاع‌رسانی دقیق سبب این امر بوده، همان‌گونه که شهردار دوگنبدان ابراز بی‌اطلاعی از این نشست کرده است.

براساس گزارش راک نیوز با نگاهی به اظهار نظر رئیس آموزش وپرورش واقرار به عدم شرکت امام جمعه درجلسات از زمان انتصاب ایشان بعید بنظر میرسد عدم اطلاع رسانی آنگونه که فرماندار محترم اشاره نمودند دلیل  بی رغبتی حجت السلام حجازی برای شرکت دراین جلسات باشد.

 



تاریخ انتشار : 18 تیر 1393, 03:09



» اخبار مرتبط:

  • قول مساعد وزیر آموزش‌وپرورش نسبت به رفع مشکل فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیر آموزش و پرورش چاروسا تغییر کرد
  • خاله خورزو بازی درعملکرد یک اداره دادفرماندارکهگیلویه را در آورد!
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره آموزش و پرورش بهمئی برگزارشد
  • انتصاب مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام
  • » اشتراک گزاری خبر

    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    سلام
    چرا بخش ارتباط با سایت ندارید که بشه براتون مطلب فرستاااااااااااااد؟
    لااقل ایمیلی برای ارتباط می ذاشتین!

    راک نیوز : کاربر گرامی مطالب ونظرات خود را میتوانید از طریق ایمیل که درانتهای هرخبر ومطلب آمده وسایر راه های ارتباطی که درتماس با ما درج شده ارسال نمایید
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟