مشروح اخبار


» انتصاب مدیرکل امور اجتماعی استانداری فارس



طی مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس سید محمد علی موسوی به عنوان مدیرکل جدید دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس معرفی شد.

به گزارش راک نیوز ؛  معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس یکشنبه در آیین معارفه و تودیع جدید و سابق معاونان اجتماعی و فرهنگی بر لزوم بالابردن روحیه نشاط عمومی و شادمانی مردم تاکید کرد .

کمال فیروز آبادی افزود: نظارت بر دستگاه ها در حوزه های فرهنگی و اجتماعی باید پیوسته صورت پذیرد تا بصورت متوازن و هماهنگ و در راستای اهداف دولت و نظام حرکت کنند.

وی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در این حوزه در طول چند ماه گذشته، اظهار داشت : مدیریت ماههای گذشته در حوزه فرهنگی و اجتماعی استانداری فارس کاربردی و موشکافانه صورت گرفت و نگاه دقیقی به حوزه وظایف در آن انجام شد.

فیروز آبادی با اشاره به این حوزه بخشی از شعار امسال حوزه فرهنگ را تحت بررسی قرار می دهد و استاندار فارس از هم اکنون مطالبه گری خود از دستگاه ها را بر اساس شعار امسال آغاز کرده است تصریح کرد: بنابراین باید برای پاسخگویی به اذهان عمومی آماده باشیم.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس ادامه داد : موضوع سبک زندگی که از حوزه اجتماعی و فرهنگی سرچشمه می گیرد و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است را باید بصورت دقیق مورد مطالعه قرار دهیم و این موضوع فراگیری بسیاری دارد و بسیاری از دستگاه ها در آن دارای مسوولیت هستند.

وی در پایان افزود : موضوع ریشه کن کردن جرائم را باید به یک مطالبه اصلی تبدیل کنیم تا نتایج آن در پیشرفت جامعه و در حوزه های مختلف ملموس شود.

یادآور می شود سید علی محمد موسوی پیش از این معاون مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس بود.وی سوابق رئیس گروه امور اجتماعی استانداری، معاون فرمانداری شهرستان فیروزآباد، بخشدار قیروکارزین و بخشدار ارژن در در کارنامه خود دارد.

وی همچنین مدرس رشته مدیریت در چند مرکز علمی و دانشگاهی و آموزش عالی در شیراز است.

براساس این گزارش سید علی محمد موسوی به عنوان مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری معرفی و از تلاش های حجت اله رضایی مدیرکل پیشین این حوزه تقدیر شد.

حجت اله رضایی پیش تر به عنوان فرماندار شهرستان جهرم نیز منصوب و معرفی شده بود.




تاریخ انتشار : 29 تیر 1393, 23:11



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار جدید دوشهر دیگر استان فارس تغییرکردند
  • سومین معاون فرماندار شیراز معرفی شد
  • سومین معاون فرماندار شیراز معرفی شد
  • استاندار فارس دو سمت را به یک نفر واگذار کرد+تصویر
  • مشاور استاندار فارس در امور فرهنگی منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟