مشروح اخبار


» تاخیرچندساعته درپروازهای خارجی فرودگاه شیراز!+فهرست پروازهای تاخیری



پس ازماه ها انتظار دیروز آسمان شیراز بارش زمستانی را بخود دید و شهروندان از بارش رحمت الهی شادمان بودند اما بامداد امروز مه غلیظ پس از بارش برای ساعت ها مسافران پروازهای ترکیش ایرلاین


پس ازماه ها انتظار دیروز آسمان شیراز بارش زمستانی را بخود دید و شهروندان از بارش رحمت الهی شادمان بودند اما بامداد امروز مه غلیظ پس از بارش برای ساعت ها مسافران  چندین پرواز خارجی  را  درآرزوی پرواز منتظر نگه داشت..

به گزارش (احمدرضادهقانی)خبرنگار افتخاری راک نیوز ازشیراز ؛ پرواز شماره885شیراز -استانول که قرار بود ساعت 03:40دقیقه بامدادامروزشیراز را به مقصد استانبول ترک کند هنوز از زمان پرواز خبری دردست نیست واحتمال دارد این پرواز درساعات بعدازظهر انجام پذیرد.

تاخیرچندساعته درپروازهای خارجی فرودگاه شیراز!+فهرست پروازهای تاخیری

همچنین پرواز شماره477 هواپیمایی قطرایرویز که براساس برنامه قبلی قرار بود ساعت 04:40بامداد انجام پذیرد هنوز پرواز وردوی این لاین انجام نپذیرفته واحتمال ورود آن درساعت 10 امروز وجود دارد که دراین صورت پرواز خروجی یکساعت بعد انجام خواهد گرفت.

براساس این گزارش دوپرواز به دبی وکویت که توسط ایرلاین های داخلی قرار بود انجام پذیرد نیز از این تاخیردرامان نبوده و پرواز 6502 شیراز دبی که طبق برنامه قبلی قرار بود 7 صبح امروز راهی دبی شود هنوز مسافران آن در فرودگاه شهید دستغیب به اجبار انتظار میکشند.



تاریخ انتشار : 12 بهمن 1393, 10:18



» اخبار مرتبط:

  • مرگ یک زن ایرانی در پرواز دبی -شیراز
  • تاخير 5 ساعته پرواز شيراز – تهران /مسافران سرگردان
  • تأخیر 6ساعته پرواز ؛ درگیری مسافران با مسؤول پرواز
  • ازبغدادتا تهران ،نارضایتی مسافران از "ایران ایر"
  • اعلام تاخیر پروازهای فرودگاه تهران در روز 29 فروردین
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود