مشروح اخبار


» فراخوان آبفای شهری برای تهیه کلیپ صرفه جویی آب



نگهدارمعادیجو صبح امروزدر جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فرهنگ سازی درزمینه مصرف بهینه آب نقش بسزایی در افزایش آگاهی اقشار مختلف مردم در اینزمینه  دارد بیان کرد: استفاده از ابزار رسانه و هنر می تواند در اینزمینه بسیار مهم باشد


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد نگهدارمعادیجو صبح امروزدر جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فرهنگ سازی درزمینه مصرف بهینه آب نقش بسزایی در افزایش آگاهی اقشار مختلف مردم در اینزمینه  دارد بیان کرد: استفاده از ابزار رسانه و هنر می تواند در اینزمینه بسیار مهم باشد.

مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شرکت آبفای شهری استان در نظر دارد در راستای مدیریت مصرف آب شرب جهت تبلغ درشبکه استانی دنا و  سایر رسانه های استانی اقدام به تهیه کلیپ های  10الی 20 ثانیه ای با عنوان صرفه جویی در مصرف آب نماید.

معادیجو افزود: ازکسانی که تمایل دارند نسبت به تهیه و ارائه این کلیپ هامشارکت داشته باشند  دعوت می شود که حداکثر تا تاریخ 7 خرداد 94 کلیپ هایخود را به دفتر روابط عمومی آب و فاضلاب استان تحویل دهند.

مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پس ازارزیابی و انتخاب کلیپ های برتر به سه طرح برتر و برگزیده از سوی هیئتداوران جوایز ارزنده ای به برگزیدگان اهداخواهد شد.



تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1394, 18:19



» اخبار مرتبط:

  • رئیس جدید آبفای گچساران معرفی شد
  • تجلیل از مدیران آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد
  • تصور اشتباهی که مردم در زمینه تامین آب شرب یاسوج دارند
  • رئیس اداره آب و فاضلاب شهر باشت منصوب شد
  • سرپرست جدید اداره آب و فاضلاب یاسوج منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود