مشروح اخبار


» استان فارس ومدیریت آزمون وخطای "دکترایمانیه"!/ تغيير نظام ارجاع پزشک خانواده



بر اساس این طرح مردم استان می توانند بدون نیاز به برگ ارجاع به پزشک متخصص مراجعه کنند اما باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. دکتر محمدهادی ایمانیه گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از جلسه با نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی، با...


رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تغییر نظام ارجاع پزشک خانواده در استان فارس خبر داد .

به گزارش راک نیوز از شیراز ، بر اساس این طرح مردم استان می توانند بدون نیاز به برگ ارجاع به پزشک متخصص مراجعه کنند اما باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. دکتر محمدهادی ایمانیه گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از جلسه با نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی، با به تعویق افتادن نظام ارجاع پزشک خانواده در فارس تا زمانی که این طرح در سراسر کشور اجرا شود، موافقت کرد. وی کاهش هزینه های درمان و کنترل میزان مصرف داروهای آنتی بیوتیک، کورتون و تزریقات را از مزایای اجرای پزشک خانواده در فارس برشمرد و گفت: در مدت 3 سال اجرای این طرح 40 هزار بیمار جدید دیابتی و 60 هزار بیمار مبتلا به فشار خون در استان شناسایی شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: بر اساس آمارها از ابتدای اجرای طرح پزشک خانواده تاکنون، افزون بر ??? میلیارد تومان در هزینه های درمانی مردم صرفه جویی شده است. دکتر ایمانیه با بیان اینکه طرح پزشک خانواده تا پایان امسال در تمام شهرهای با جمعیت ?? هزار نفر اجرا می شود، از بیماران خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف با سامانه ???? ارتباط برقرار کنند.

گفتنی است دکترایمانیه که این طرح را موفق ارزیابی مینمود سرانجام پس از اعلام نتیجه نظرسنجی از طریق شبکه استانی فارس ومخالفت مردم با این رویه مجبور به عقب نشینی و تغییر موضع گردید.

طرح پزشک خانواده از جمله طرح های مصوب دولت محمود احمدی نژادبود که استان فارس دراجرای آن جز اولین ها بود.



تاریخ انتشار : 14 تیر 1394, 19:08



» اخبار مرتبط:

  • کمبود پزشک خانواده در گچساران و کهگیلویه
  • وزیر بهداشت وارد استان فارس شد
  • انجمن پزشکان عمومی فارس را به رسمیت نمی شناسیم
  • وزیر بهداشت بیماران گچسارانی را ویزیت کرد
  • قصد تخریب هیچ مسئولی را ندارم/در گچساران نباید مسئولی بگوید مشکل مالی داریم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟