مشروح اخبار


» تاخیر15 ساعته !/مه بامدادی پروازهای فرودگاه شیراز را زمین گیرکرد+عکس



حاکم شدن پدیده مه غلیظ در ساعات پایانی شنبه شب و بامداد یکشنبه  باعث گردید تا اگرچه این هواپیما توانسته بود از مبدا استانبول در ساعت 2:15دقیقه بامداد امروز در فردگاه شیراز به زمین بشیند اما کاهش دید تا ارتفاع 700متر باعث گردید تا پس از حضور سه ساعته مسافران در روی صندلی های خود در هواپیما بجای پرواز بسوی مقصد ، راه منزل خویش در شیراز را در پیش بگیرندو با این جواب گروه پروازی روبرو شوند که تا زمانی که وضعیت جوی به شرایط مناسب نرسد امکان پرواز وجود ندارد.


صبح امروز یکشنبه ساعت 3:35 صبح زمان پرواز شماره 885شیراز به استانبول هواپیمایی ترکیش ایر بود که این پرواز تاکنون انجام نشده و پس از حدود 16 ساعت تاخیر طبق اعلام دفتر این هواپیمایی ساعت 18 عصر امروزحدود 160 مسافر این پرواز که هریک خود را درچنین ساعتی در گوشه ای ازدنیا تصور میکردند حالا،فرودگاه شهید دستغیب شیراز را به مقصد استانبول ترک خواهند نمود.

تاخیر15 ساعته !/مه بامدادی پروازهای فرودگاه شیراز را زمین گیرکرد+عکس
تاخیر15 ساعته !/مه بامدادی پروازهای فرودگاه شیراز را زمین گیرکرد+عکس

به گزارش راک نیوز از شیراز ، حاکم شدن پدیده مه غلیظ در ساعات پایانی شنبه شب و بامداد یکشنبه  باعث گردید تا اگرچه این هواپیما توانسته بود از مبدا استانبول در ساعت 2:15دقیقه بامداد امروز در فردگاه شیراز به زمین بشیند اما کاهش دید تا ارتفاع 700متر باعث گردید تا پس از حضور سه ساعته مسافران در روی صندلی های خود در هواپیما بجای پرواز بسوی مقصد ، راه منزل خویش در شیراز را در پیش بگیرندو با این جواب گروه پروازی روبرو شوند که تا زمانی که وضعیت جوی به شرایط مناسب نرسد امکان پرواز وجود ندارد.

امااین تنها مسافران هواپیمایی ترکیش نبودند که از لطف مه بامدادی بی نصیب نشده بودند بلکه مسافران پرواز ورودی 674قطرایر ویزکه قرار بود ساعت 3:30 بامداد امروز در فرودگاه شیراز به زمین بنشیند بعلت شرایط بد جوی و عدم دید کافی  مجددا راهی دوحه شده ودر فردگاه دوحه به زمین نشستند تا پس از حدود7 ساعت تاخیر امروز مجددا به شیراز برگردند.

گفتنی است مسافران خروجی پرواز477 شیراز دوحه که قرار بود با همین هواپیما به مقصد دوحه پرواز کنند از این تاخیر چند ساعته بی نصیب نماندند.

بامداد امروز یکی از پرسنل این هواپیمایی به مسافران گفته بود همکاران در برج هر یک ساعت، وضعیت جوی را رصد می کنند و به محض اینکه شرایط پرواز آماده باشد، درصورتیکه ارتفاع دید به 1200برسد امکان فرود هواپیما مقدور میباشد .

به گزارش راک نیوز ،مه غلیظ و موقت بامدادی در پی بارندگی روزگذشته در شهرشیراز که باعث خوشحالی مردم این شهر شده بود برای ساعاتی محدوده جغرافیایی فرودگاه شیراز را دربرگرفته بود ودرحال حاضر آسمان شیراز نیمه ابری میباشد. 



تاریخ انتشار : 17 آبان 1394, 16:54



» اخبار مرتبط:

  • شرایط بد جوی پرواز دوبی -بندرعباس را راهی شیراز کرد
  • تاخير 5 ساعته پرواز شيراز – تهران /مسافران سرگردان
  • رکورد تاخیر در کشور زده شد !/انتظار 30 ساعته مسافران دبی -شیراز!
  • ازبغدادتا تهران ،نارضایتی مسافران از "ایران ایر"
  • نقص فنی پرواز کویت-مشهد را در شیراز به زمین نشاند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود