مشروح اخبار


» شایعه انصراف احمدی از کاندیداتوری انتخابات مجلس درحوزه انتخابیه ممسنی ورستم تکذیب شد/ انصراف از انصراف



درحالیکه بیشتر نگاه ها در روز پایانی فرصت ده روزه هیات های اجرایی به سرنوشت صلاحیت نامزدهای انتخابا ت برای ادامه مسیر ویا جاماندن از این ماراتن گره خورده است، از حوزه انتخابیه ممسنی خبر انصراف یکی از کاندیداها محور تیتریهای خبری این حوزه شده است.


درحالیکه بیشتر نگاه ها در روز پایانی فرصت ده روزه هیات های اجرایی به سرنوشت صلاحیت نامزدهای انتخابا ت برای ادامه مسیر ویا جاماندن از این ماراتن گره خورده است، از حوزه انتخابیه ممسنی و رستم خبر انصراف یکی از کاندیداها محور تیتریهای خبری این حوزه شده است.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از ممسنی ، مسعود احمدی از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه ممسنی و رستم میباشدکه درآخرین روز از بررسی صلاحیت ها توسط هیات های اجرایی خبر انصراف وی رسانه ای گردید.

براساس این گزارش ، احمدی که برای اعلام انصراف راهی ستاد انتخابات درفرمانداری شهرستان ممسنی گردیده بود در دقایق پایانی از اعلام انصراف خود منصرف شد.

گزارش خبرنگار ما از ممسنی حاکیست این داوطلب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که ازبیان دلایل انصراف و هم چنین تصمیم ثانویه خود مبنی برماندن درکورس انتخاباتی به خبرنگار راک نیوز صرف نظرنموده است،امایک منبع آگاه درپاسخ به سوال خبرنگارما مبنی براینکه دلایل انصراف و پس گرفتن انصراف چه بوده است ،به خبرنگار ما گفت :وی اظهارداشته برای دلیل پس گرفتن انصراف خود دلایل شخصی دارد که فعلا با رسانه ای مصاحبه نمیکند، اما شنیده های راک نیوز از ممسنی حکایت از آن داردکه احتمال انصراف قطعی وی از کاندیداتوری در انتخابات طی فردا وپس فردا قطعی خواهدشد.

گفتنی است مسعود احمدی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق میباشد ،وی دبیر آموزش وپرورش بوده که دو دوره عضویت در شورای شهر نورآباد را درکارنامه کاری حود دارد.

 

 

برای آگاهی لحظه به لحظه از آخرین اخبار انتخابات به کانل تلگرام ما در زیر بپیوندید



تاریخ انتشار : 14 دی 1394, 12:44



» اخبار مرتبط:

  • خبر فوری /انصراف " موحد " از حضور در انتخابات مجلس تکذیب شد
  • لحظه به لحظه با انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم +اسامی
  • تایید صلاحیت 660 داوطلب استان تهران توسط شورای نگهبان
  • انصراف قطعی 6 داوطلب انتخابات ریاست جمهوری
  • شیخ کهگیلویه نیامده انصراف داد!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟