مشروح اخبار


» مانور ساعت صفر در گچساران برگزار شد+تصاویر



فرماندار گچساران گفت: با هدف ارزیابی سرعت عمل ستاد بحران این شهرستان در زمان وقوع حوادث پیش بینی نشده ، مانوری بدون اطلاع قبلی با عنوان ˈساعت صفرˈ در گچساران برگزار شد.


مانور ساعت صفر در گچساران برگزار شد+تصاویر

فرماندار گچساران گفت: با هدف ارزیابی سرعت عمل ستاد بحران این شهرستان در زمان وقوع حوادث پیش بینی نشده ، مانوری بدون اطلاع قبلی با عنوان ˈساعت صفرˈ در گچساران برگزار شد.

عبدالرحیم رحیمی در جمع خبرنگاران افزود : در این مانور به اداره های عضو ستاد بحران شهرستان گچساران اعلام شد که انفجاری در روستای باغ انار اتفاق افتاده است و تمام نیروها و امکانات اداره های این شهر باید در کوتاه ترین زمان در این روستا آماده کمک  رسانی شوند. 

رییس ستاد بحران شهرستان گچساران ادامه داد:نیروهای امداد رسان اداره های مورد نظر پس از دریافت این فرمان ، همراه با امکانات مورد نیاز در ابتدای روستای یاد شده گردهم آمدند. 

رحیمی ، بیان داشت:کوتاه ترین زمانی که برای حضور نیروهای امداد رسان از اداره هایی که برای شرکت در این مانور به آنها فراخوان داده شد، 4دقیقه بود. 

فرماندار گچساران اضافه کرد: ارزیابی میزان آمادگی نیروهای امداد رسان و همچنین سنجش مدت زمانی که پس از وقوع حوادث در محل حادثه حضور می یابند از اهم اهداف برگزاری این مانور بود. 

رحیمی ، با قدردانی از سرعت عمل نیروهای امدادرسان در این مانور، افزود:در شهرستان گچساران امکانات و توانمندی های خوبی وجود دارد لیکن باید برای استفاده بهینه از این قابلیت ها در مواقع بروز حوادث، بین نیروهای امدادرسان و امکانات موجود هماهنگی بیشتری صورت گیرد تا در چنین مواقعی امدادرسانی با سرعت عمل و با کیفیت بهتری انجام شود. 














تاریخ انتشار : 21 شهریور 1395, 13:16



» اخبار مرتبط:

  • مانور امداد و نجات اضطراری در دهدشت برگزار شد
  • گچساران با آمادگی بیشتری نسبت به سال‌های قبل، از میهمانان نوروزی استقبال خواهد کرد.
  • درخواست کمک فرماندار 'گچساران
  • برگزاری مانورهای جدید کسب آمادگی برای جمعیت هلال احمر گچساران
  • شهروندان محله مهرآباد جنوبی زلزله را لمس کردند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟