مشروح اخبار


» تمهیدات ویژه برای استقبال از مهمانان خارجی در کهگیلویه وبویراحمد/ مقامات روسیه در راه یاسوج



در دنیا برخی استان ها ،با ایجاد روابطی خاص خارج از دخالت مستقیم دولت و با استفاده از از ظرفیت ها و توانایی های منطقه ای خود، اقدام به برقراری روابطی عمدتا فرهنگی و اقتصادی می نمایند که با استفاده از این ارتباطات سعی در توسعه منطقه خود می نمایند.

 


،در دنیا برخی استان ها ،با ایجاد روابطی خاص خارج از دخالت مستقیم دولت و با استفاده از از ظرفیت ها و توانایی های منطقه ای خود، اقدام به برقراری روابطی عمدتا فرهنگی و اقتصادی می نمایند که با استفاده از این ارتباطات سعی در توسعه منطقه خود می نمایند.

یکی از نکات بارز اینگونه روابط حضور چشمگیر بخش خصوص است که فارغ از بورکراسی اداری توانایی ایجاد تحولات گسترده ،با توجه به شاخص های یک ارتباط منطقی و به صرفه را دارد.

استان کهگیلویه و بویراحمد که از محرومیت فراوانی رنج می برد ، به همت استاندار و برنامه ریزی های خوب اتاق بازرگانی ، پای در این مسیر گذاشته است و سعی دارد با استفاده از روابط جدیدی که با یکی از استان های با جایگاه خوب اقتصادی کشور روسیه برقرار کرده اند ،قدم ابتدایی را برای ورود به چنین ارتباطات بین المللی بردارند.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ اتاق بازرگانی یاسوج که ریاست آن را جبار کیانی بر عهده دارد در این زمینه تلاش های زیادی نموده است و آنگونه که خود وی می گوید، علاوه بر برنامه ریزی های خوب برای بهره بردن حداکثری از حضور روس ها در کهگیلویه و بویراحمد، با سفیر بلغارستان هم برای هفته آینده برنامه ریزی دیدار تدارک دیده شده است بلکه بتوان از طریق ارتباطات بیشتر بین المللی تغییری در وضعیت اقتصادی استان بوجود آورد.

آنقدر این سفر برای مسئولین استان مهم و با ارزش بوده که کار تعمیر و گسترش باند فرودگاه یاسوج را برای استقبال مناسب از هیئت روسی به تعویق انداخته است. 



تاریخ انتشار : 27 مهر 1395, 23:55



» اخبار مرتبط:

  • رئیس اتاق بازرگانی یاسوج:سفر دولت تدبیر و امید به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر بابرکتی برای استان بود
  • رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی یاسوج خبرداد: سفیران کشورهای عمان و عراق به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند
  • برگزاری اولین نشست کمیسیون گردشگری اتاق یاسوج با حضور مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد
  • سفر استاندار و هیئت اقتصادی استان «اُمسک» روسیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • انتقادتند یک پیمانکار از سیاسیون:جابجایی اعتبارات در کهگیلویه و بویراحمد برای کسب 100 رأی انتخاباتی/بدهی 100 هزار میلیارد تومانی دولت به پیمانکاران!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود