مشروح اخبار


» بازدید فرماندار شهرستان رستم و جمعی از مسئولین ادارات از روستاهای بخش مرکزی



سیاست و نگاه دولت تدبیر و امید در موضوع خدمت رسانی به مردم ،حضور مسئولان و دست اندرکاران دولت در میان مردم برای آگاهی و تسهیل مشکلات آنان است.


سیاست و نگاه دولت تدبیر و امید در موضوع خدمت رسانی به مردم ،حضور مسئولان و دست اندرکاران دولت در میان مردم برای آگاهی و تسهیل مشکلات آنان است.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رستم، به منظور بررسی مسائل و مشکلات روستاهای مجموعه دشتک ازجمله پسکهک،شهنه گلستان،انجیره و باباگورین آقای حسینی فرماندار رستم به اتفاق بخشدار مرکزی و مسئولان ادارات از روستاهای بخش مرکزی رستم بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این روستاها و ساکنان آن قرار گرفت.

حسینی فرماندار شهرستان رستم در حاشیه این بازدید گفت : سیاست و نگاه دولت تدبیر و امید در موضوع خدمت رسانی به مردم حضور مسئولان و دست اندرکاران دولت در میان مردم برای آگاهی و تسهیل مشکلات آنان است.

وی با بیان اینکه حل سریع مشکلات و مسایل مردم از مهمترین ضروریات دولت تدبیر و امید است افزود: فرمانداری شهرستان رستم با تشکیل تیمی متشکل از بخشداران مرکزی و سورنا و روسای ادارات از بخش های مختلف شهرستان و روستاهای آن بازدید میدانی و با مردم ارتباط چهره به چهره داشته و خواهند داشت. نماینده عالی دولت در شهرستان خاطر نشان کرد : امروز توفیقی بود که در خدمت مردم روستاهای مجموعه دشتک باشیم و مشکلاتی که اهالی محترم این روستاها دارند قابل پیگیری و توجه است مخصوصا در حوزه گازرسانی که خوشبختانه به همت دولت تدبیر و امید بعداز از چند سال انتظار امسال در هفته دولت شاهد کلنگ زنی پروژه گازرسانی به مجموعه این روستاها خواهیم بود.

بازدید فرماندار شهرستان رستم و جمعی از مسئولین ادارات از روستاهای بخش مرکزی

در پایان فرماندار شهرستان رستم پس از احصاء مشکلات ،خواستار تحقق خواسته های اهالی این روستاها مبنی بر آبرسانی و اصلاح شبکه های داخلی آبفا روستایی و تسریع در اجرای طرح هادی را از دستگاه های مربوطه خواستار شدند و دستورات لازم را جهت حل شدن مشکلات این روستا ها به بخشدار مرکزی صادر نمودند



تاریخ انتشار : 4 مرداد 1396, 00:20



» اخبار مرتبط:

  • بازدید فرماندار شهرستان رستم از پروژه های عمرانی حوزه بخش مرکزی +عکس
  • بازدید سرزده فرماندارگچساران از روستای آب توت
  • نشست فرماندار شهرستان رستم با مدیران کل و مسولان استان فارس
  • فرمانداری که پای درد دل شهروندان نشست+تصاویر
  • فرماندار جدیدشهرستان رستم دراستان فارس منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟