مشروح اخبار


» دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فرمانداران استان :حق خروج از استان را ندارید



استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هیچ کدام از مدیران اجرایی و فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد در مدت زمان حضور  هیأت  در استان نباید به مرخصی یا مأموریت بروند.

به گزارش راک نیوز از یاسوج؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در مرکز استان  گفت: بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به همراه یک هیات ،برای بازدید از مناطق محروم و کمک به محرومیت زدایی استان از فردا دوشنبه به مدت پنج روز به یاسوج سفر می کند .
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فرمانداران و مدیران اجرایی استان علاوه بر همکاری لازم با معاون وزیر کشور و هیأت همراه وی در این سفر اطلاعات لازم را نیز در اختیار آنان قرار دهند.
احمدی عنوان کرد: هیچ کدام از مدیران اجرایی و فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد در مدت زمان حضور معاون وزیر کشور و هیأت همراه وی در استان نباید به مرخصی یا مأموریت بروند.
وی ابراز داشت: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای جذب اعتبارات ملی تعامل و ارتباط خود را با وزیران و معاونان آنها افزایش دهند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته عملکرد مورد انتظار از مدیران اجرایی استان در زمینه جذب اعتبارات پژوهشی تحقق نیافت و بخشی از این بودجه برگشت داده شد.



تاریخ انتشار : 2 دی 1397, 18:08



» اخبار مرتبط:

  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد :مدیران جزیره‌ای عمل نکنند
  • اعتبارات استان در سال ۹۷ به صورت متوازن و عدالت محور توزیع می شود
  • استاندار: حاشیه ها در برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد لحاظ نشود
  • شهرستان کهگیلویه میزبان سفر شهرستانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
  • نشست استانداران منطقه 2 کشور در یاسوج +جزئیات بیشتر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟