مشروح اخبار


» پیام تبریک مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته دولت



محسن جعفری نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان طی پیامی فراررسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان تبریک گفت.

به گزارش راک نیوز از یاسوج متن پیام بدین شرح است: 
باسمه تعالی
هفته دولت که به حرمت دو یار صدیق و همسنگر شهیدان دولت، (رجایی و باهنر) نام گذاری شده است، فرصت مناسبی برای تجدید آرمان ها و اهداف والایی است که سنگ بنای استقرار نظام مردمی، از درون دلسوختگان انقلاب تحکیم و بر اوراق زرین تاریخ انقلاب ایران اسلامی به یادگار ثبت شد.
 
هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی كه اين وحدت و تلاش در جهت تحكيم آن سرافرازی، پيشرفت و اقتدار ايران عزيز را به دنبال خواهد داشت و در اين راستا چه نيكوست كه دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غيور ايران زمين برای ادامه دادن راه شهيدان والا مقام هم قسم شوند، برای ساختن ايرانی مقتدر، ايرانی استوار ، ايرانی آباد و ايرانی آزاد.
اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر, به عنوان عضوی در مجموعه دولت و با الهام از اصل پنجاهم قانون اساسی و ابلاغیه محیط زیستی صادره از جانب مقام معظم رهبری، تمامی مساعی و تلاش خود را به کار بسته، تا با تفکر پیش از عمل، همراه و همسوی دولت خدمتگزار تدبیر و امید حرکت کرده و در حوزه حفظ و صیانت از محیط زیست کشور رهین توفیق شود. 
 در ایام هفته دولت، روز چهارم شهریور به نام «روز کارمند» نامگذاری شده است. نامگذاری این روز به نام «روز کارمند» فرصت مغتنمی است تا به نقش و جایگاه ارزشمند سرمایه انسانی به عنوان یکی از محوری ترین شاخص های ارتقای کیفیت بخشی و توسعه و تعالی نظام ملی در تمام سازمانهای دولتی و غیر دولتی توجه ویژه ای داشته باشیم.
 
اینجانب ضمن تبریک روز کارمند به تمامی کارکنان عزیز، پرتلاش و خدوم محیط زیست , سعادت و استمرار توفیقات و سلامتی آنان را از درگاه حضرت احدیت آرزومندم.
حسن جعفری نژاد
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد



تاریخ انتشار : 1 شهریور 1398, 12:05



» اخبار مرتبط:

  • افتتاح و بهره برداری از 3پروژه محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد در هفته دولت
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی گچساران به مناسبت آغاز هفته دولت
  • در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت عنوان شد: گزارش دهی اعضاء دولت متناسب با حجم بالای اقدامات و عملکردها نیست // مسئولانی که نمیتوانند عملکرد دولت را اطلاع رسانی کنند، نباشند بهتراست
  • پیام تبریک فرماندار کهگیلویه به مناسبت هفته دولت
  • با صدور پیامی؛ مدیر آبفای شهری دوگنبدان هفته دولت را تبریک گفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟