مشروح اخبار


» میزخدمت گمرکات استان بوشهر در حاشیه نماز جمعه بوشهر



خدمت رسانی گمرک با حمایت از فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی در شرایط تحریمی از سال گذشته تاکنون نتیجه آن بارها از طریق رسانه های ملی و منطقه ای گزارش شده است.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان بوشهر ؛ مسئولان ستادی و اجرایی گمرک استان بوشهر به تبعیت از گمرک جمهوری اسلامی ایران در راستای خدمت به مردم بعنوان ولی نعمت، با حضور در نماز جمعه به ارائه خدمات در قالب میز خدمت پرداختند. 
بنابر این گزارش ، بهروز قره بیگی توابع ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر و تعدادی از مسئولان واحدهای مختلف گمرکات استان در میان نمازگزاران بوشهری حضور یافته تاضمن شنیدن حرف مردم  نسبت به رفع مشکلات آنها اقدامات لازم را صورت دهند.

به گزارش راک نیوز، ایجاد خطوط تلفن گویا، اختصاص زمان ویژه برای پاسخگویی به مراجعه کنندگان به منظور رفع مشکلات آنها ،گفتگوی رو در رو و شنیدن صحبت تولید کنندگان بخشی از خدمات گمرک جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست هاس حمایتی این سازمان در سال حمایت از تولید می باشد.
گفتنی است ، هدف از راه اندازی میز خدمت الکترونیکی، ارائه خدمات به موقع و مناسب به مشتریان و اعضای سازمان ها در هر لحظه و مطابق قوانین و توافق‌نامه‌های میان آنها از طریق سامانه های الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاه های ارتباطی هوشمند است ،که گمرک بوشهر این میز خدمت را در هفته گذشته از سازمان خود به نماز جمعه انتقال داده بود.



تاریخ انتشار : 3 آذر 1398, 09:44



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل گمرک وناظر گمرکات استان بوشهر منصوب شد
  • ناظر گمرکات استان بوشهر تغییر کرد +بیوگرافی گزینه جایگزین
  • معاونت مسافری گمرک بوشهر منصوب شد
  • مدیرکل گمرکات استان بوشهر تغییر کرد
  • گمرکات استان بوشهر سازمان برتر جشنواره شهید رجائی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟