مشروح اخبار


» افتتاح ۵ مجتمع بزرگ آبرسانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد



در چهل و چهارمین پویش آبادانی#هر هفته- الف- ب- ایران، آئین افتتاح و بهره برداری از پنج مجتمع بزرگ آبرسانی روستایی توسط وزیر نیرو و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این آئین که همزمان با شش استان دیگر کشور برگزار گردید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران عامل صنعت آب و برق و مسئولین محلی و مردم حضور داشتند. 
کیومرث حاجی زاده گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی و بویژه در دولت تدبیر و امید کارهای بسیار خوبی در بخش های زیر ساختی آب و برق و خدمات رسانی توسط وزارت نیرو انجام شده است.
وی افزود: با حرکت های خوب انجام شده و تلاشهای صورت گرفته ماده ۵۶ پیرامون سد تنگ سرخ انجام شده و خواستار انجام هر چه سریعتر سد آبریز حوزه کهگیلویه و اقدام وزیر نیرو می باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار پیرامون پروژه های آبرسانی در حوزه های گرمسیری استان نیز اظهار داشت: ۲ پروژه بزرگ که آبرسانی به شهرهای دهدشت، سوق، چرام و لنده با دویست و ۴۰ هزار نفر جمعیت و ۳۰۰ روستا با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی کار و همچنین آبرسانی به لیکک در استان وجود دارد که دستور وزیر نیرو پیرامون تسریع در روند کاری و به نتیجه رسیدن پروژه های مورد نظر را خواستاریم.
حاجی زاده فرصت صحبت با وزیر نیرو را مغتنم شمرده و گریزی به وقوع زلزله ۵.۶ دهم در مقیاس ریشتری شهرستان دنا در ۲۹بهمن به مرکزیت شهر سی سخت زد و گفت: در زلزله سی سخت شرکت های تابعه وزارت نیرو عملکرد خوبی داشتند و بعد از گذشت ۲ ساعت از زلزله، آب و برق پایدار گردید که تقاضا داریم برای جبران خسارت‌ های بوجود آمده به زیر ساخت های آب و برق به شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان کمک شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در فرصت مهیا گردیده با وزیر نیرو، تنها به افتتاح پروژه های آبرسانی و ساخت سدها و زلزله سی سخت اکتفا ننمود و تصریح کرد: با توجه به وضعیت آبداران و مکاتبه استاندار با وزیر نیرو و ملاقات انجام شده با مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور، خواهان در دستور کار قرار گرفتن و مرتفع نمودن مشکلات معیشتی، حقوقی، کاری و تعیین تکلیف وضعیت آبداران توسط شرکت مهندسی آبفا کشور هستیم.
لازم به ذکر است که ثمره افتتاح و بهره برداری از ۵ مجتمع بزرگ آبرسانی روستایی که مشتمل بر یکصد و ۲۸ کیلومتر خطوط انتقال، ۲۰ هزار متر مکعب حجم مخازن و ۸۳ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه می باشد، بهره مندی ۳۴ روستا با ۲۷۰۰ خانوار و ده هزار نفر جمعیت روستایی می باشد که با اعتباری بالغ بر دویست و ۷۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.



تاریخ انتشار : 20 اسفند 1399, 19:15



» اخبار مرتبط:

  • وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند/جزئیات
  • افتتاح طرح آبرسانی به 34روستای کهگیلویه و بویر احمد
  • بنا به درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد:وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمدسفر می کند/جزییات
  • برنامه های سفر وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد/از بهمئی تا دنا
  • بازدید میدانی تیم ارزیاب وزارت نیرو از مناطق زلزله زده شهر سی سخت 
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟