مشروح اخبار


» جنجال مسئولانی که برای تزریق واکسن کرونا خودرا پاکبان جازدند + واکنش مدیری که بازدن واکسن خارج از نوبت مخالفت کرده



شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان به خبرگزاری صدا و سیما گفته است که طبق دستور وزارت بهداشت پاکبانان که وظیفه تمیز کردن شهر را به عهده دارند در اولویت دریافت واکسن هستند اما در فهرستی که مدیران شهرداری آبادان به مرکز تزریق واکسن فرستاده‌اند، نام مدیران شهری گنجانده شده است.

به گزارش خبرنگار راک نیوز؛ مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک ایران از جمله مسئولانی بود که بمنظور تسریع در ترخيص و طی تشریفات گمرکی واکسن های کرونای وارداتی در هر لحظه‌ای از شبانه روز حضور میدانی داشت.
این مقام مسئول در واکنش به رفتار مسئولان شهرداری آبادان انتقاد کرد و در مطلبی که درصفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده نوشت:

مسئولانی برای تزریق واکسن خود را پاکبان جا زدند! رئیس دانشکده علوم پزشکی ...: چون واکسیناسیون پاکبانان براساس لیست اعلامی از سوی شهرداری انجام می‌شود، تعدادی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر اسم خود را داخل لیست پاکبانان وارد کرده و واکسن‎ زده‎اند. نام این افراد را اعلام خواهیم کرد.

چندین بار بهم اصرار کردند هماهنگ کنند تا واکسن تزریق کنم ، اما خیلی ها رو واجب تر از خودم می دیدم و ترجیح دادم ته صف بایستم ؛ هنگام واردات تمامی واکسن ها حضور پیدا کردم ، شب ، نصفه شب ، صبح و نذاشتم یک لحظه تأخیر در واردات واکسن در گمرک بوجود بیاد؛ چون ‌وظیفه خودم می دونم و به امید اینکه این اقدام باعث بشه زودتر واکسن تزریق بشه و حتی یک نفر بیشتر زنده بمونه ؛ خیلی ها بیشتر از من زحمت کشیدن تو این راه ... خیلی ها کمتر ، اما بالاخره زحمت کشیدند و احساس مسئولیت کردند... حتی خبرگزاری ها ترجیح دادند شب و نصف شب خبر واردات واکسن رو پرزنت کنند ... اون وقت اگر این خبر مشمئز کننده صحت داشته باشه، باید گفت تف به احساس مسئولیتی که توی مسئول نما داری ! مگر چه غلطی کردی جز پشت میز نشینی که الانم خودت رو جا زدی به جای یک پاکبان شریف تا سهم واکسن اون رو هم بالا بکشی؟؟! تو باید دنبال داروی ضد زخم بستر باشی. تو رو باید بدون‌ماسک تو بخش کرونایی ها ول کرد تا حالت جا بیاد... واقعاً وقتی آدم این چیزا رو می بینه از خودش بدش میاد!



تاریخ انتشار : 27 فروردین 1400, 22:09



» اخبار مرتبط:

  • چهارمین محموله واکسن کرونای روسی واردکشور شد
  • رییس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:کلاهبرداري با وعده تزريق واکسن کرونا
  • ترخیص اولین محموله واکسن کرونا از گمرک
  • ورود چهارمین محموله واکسن کرونا به کشور
  • ورود چهارمین محموله واکسن کرونا به کشور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟