مشروح اخبار


» پیام تقدیر و تشکر سردار انصاری از مردم و مسولان



 سرتیپ دوم پاسدار حاج مهدی انصاری با صدور پیامی از آحاد مختلف مردم و مسولان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش راک نیوز؛در پی درگذشت حاج لطف الله انصاری پدر سردار حاج مهدی انصاری مشاور فرماندهی محترم کل ناجا و فرمانده سابق نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خانواده ایشان با صدور پیامی از آحاد مردم و مسولان تقدیر و تشکر کردند.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم 
«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»
هر آن چه که خداوند بزرگ مقدر می‌فرماید، هیچ بنده‌ای را توان تفسیر آن نیست و بر آن چه که حکمت متعالیه‌اش تعلق می‌گیرد، هیچ کس را جرأت تعبیر و تعدیل نمی‌باشد. لذا بر آن چه که می‌دهد شاکریم و بر نداده‌هایش صبر می‌کنیم.
هجران ابدی و غم از دست دادن عزیز سفر کرده مان مرحوم مغفور «حاج لطف الله انصاری» هنوز بر قلب‌های مان سنگینی می‌کند و جز پناه بردن به مشیت الهی و طلب غفران برای آن زنده یاد، چاره‌ای نیست .
با این وجود ؛ ضمن قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان ، بویژه در لیالی پر فضیلت قدر، با نهایت احترام و رعایت ادب و در کمال تواضع و ارادت و با عرض سپاس، بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر از تمامی مردم بزرگوار از اقشار مختلف بخصوص ؛ نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نماینده محترم ولی فقیه در استان، شورای تامین استان و شهرستان کهگیلویه در راس استاندار ولایی استان، ائمه جمعه و جماعت، روحانیت معظم، جامعه ایثارگری،مردم شریف و غیور استان کهگیلویه و بویراحمد، نیروهای مسلح ، همکاران پرتلاش و سخت کوشم در مجموعه انتظامی و سپاه همیشه سرافراز استان کهگیلویه و بویراحمد و مقامات لشکری و کشوری و .... ، که بصورت حضوری، تماس تلفنی، صدور اطلاعیه ، ارسال پیامک ، درج آگهی و به طرق مختلف، ما را قرین محبت خود قرار دادند صمیمانه قدردانی می‌کنیم.
از این که به علت تألمات روحی تا کنون توفیق عرض تشکر میسر نگردید، قلبا پوزش می‌طلبیم.
در پایان لازم می دانم ؛ از بستگان سببی و نسبی به ویژه خواهران و برادرانم که بعضاً در مراسم تشییع و تدفین پدر مرحوممان به واسطه رسم و رسومات حاکم بر جامعه به دلیل شرکت نکردن در این مراسم(تشییع) نگران و دلگیر شده اند، پوزش می طلبم.
 امیدوارم اجر و ثواب این اقدام خداپسندانه ، عاید آن مرحوم سفر کرده گردد.
  خداوند عنایت فرماید محبت شما عزیزان را در مراسم شادی‌تان جبران کنیم.
سرتیپ دوم پاسدار مهدی انصاری



تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1400, 14:22



» اخبار مرتبط:

  • تقدیر و تشکر خانواده مهرجو از مردم
  • پیام تقدیر و تشکر خانواده روئین تن از مردم و مسئولان
  • پیام تقدیر و تشکر خانواده موسوی سادات از مردم
  • پیام تقدیر و تشکر حجت الاسلام صدوقی از مردم و مسولان
  • پیام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت پدر سردار انصاری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟