مشروح اخبار


» بیش از یک‌هزار بیمار کووید 19 گچساران در قرنطینه خانگی هستند



رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: یک‌هزار و 187 بیمار مبتلا به کووید 19 در این شهرستان در قرنطینه خانگی هستند و باید تا بهبودی کامل در خانه بمانند.


به گزارش راک نیوز؛ دکتر آرین غلامیان در جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا، سیر درمان این بیماری را حدود 2 هفته اعلام کرد و از مردم تقاضا کرد در این مدت علاوه بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، خود را قرنطینه کنند تا از انتشار بیماری جلوگیری شود.
وی تعداد بستری های بیمارستان روز بیست و چهارم مرداد ماه را 164 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 84 نفر مثبت قطعی می باشند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از 45 هزار انواع کرونا شامل تست پی سی آر و تست سریع کرونا در این شهرستان انجام شده است.
غلامیان با اعلام اینکه تاکنون 12 هزار و 472 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، گفت: تاکنون 158 نفر از شهروندان بر اثر بیماری کووید-19 جان خود را ازدست داده اند.
وی عنوان کرد: همچنین تاکنون 24 هزار و 6 نفر دُز اول واکسن کرونا و 5 هزار و 622 نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در شهرستان به 29 هزار و 628 دُز رسید.
گفتنی است کرونا در خیر پنجم خود و طی روزهای نشان داده که قصد کوتاه آمدن ندارد و 18 مرداد با شکستن رکورد تلفات روزانه با ۵۸۸ کشته، بار دیگر رکود جدید دیگری بر جای گذاشت و طی 24 ساعت، 620 نفر را به کام مرگ کشاند. 



تاریخ انتشار : 24 مرداد 1400, 14:06



» اخبار مرتبط:

  • در نشست خبری سرپرست بهداشت و درمان گچساران عنوان شد؛1003نفر در گچساران تست کرونا دادند
  • ابتلای110نفر از کادر درمان گچساران به کرونا/ 24درصد از آزمایش های کرونا در گچساران مثبت است
  • آمار مبتلایان کرونا به در ایران به ۴۷۴۷ نفر رسید/ 124 نفر جان باختند
  • تعداد فوتی های ناشی از کرونا در گچساران به 7 تن رسید
  • زنگ خطر شیوع کرونای جهش یافته در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟