مشروح اخبار


» رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ایذه خوزستان به یک کهگیلویه ای رسید



طی حکمی از سوی جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور؛حجت الله روزپیکر به عنوان رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ایذه منصوب شد.

طی حکمی از سوی جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور؛حجت الله روزپیکر به عنوان رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ایذه منصوب شد.

به گزارش راک نیوز؛جلسه هماهنگی امور تعزیرات حکومتی شهرستان ایذه به ریاست فرماندار و با حضور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان و هیات همراه و سایر اعضا کمیسیون برگزار گردید .

در این جلسه ابتدا نبوتی سرپرست فرماندار شهرستان ایذه ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان و شهادت شهیدان رجایی و باهنر  و گرامیداشت هفته دولت همکاری و همراهی دستگاهها را جهت تنظیم بازار امری ضروری دانست و خواستار این همکاری گردید .
 سپس نعمت اله بیرانوندی مدیر کل تعزیرات حکومتی ضمن بیان شرح وظایف تعزیرات حکومتی به بیان گزارش از پرونده های پنج ماهه اول سال پرداخت .
وی گفت : مهمترین وظیفه تعزیرات حکومتی رسیدگی قاطع ، فوری و بازدارنده می باشد که با ملاحظه آمار عملکرد اداره تعزیرات حکومتی ایذه میتوان دید که در این حوزه توفیق مطلوبی حاصل شده است
بیرانوندی ضمن تقدیر از رئیس قبلی تعزیرات حکومتی شهرستان از رئیس جدید خواست تا با هماهنگی ریاست محترم کمیسیون نسبت به برگزاری جلسات اهتمام ویژه نمائید و آسیب های مستخرجه را به مدیریت ارشد شهرستان تقدیم نمائید .
در ادامه حجت الله روز پیکر بعنوان رئیس جدید تعزیرات حکومتی شهرستان ایذه  معرفی و از زحمات محمد بخشنده تقدیر گردید.


گفتنی است روزپیکر پیش از این ریاست ادارات امیدیه،هندیجان، باغملک و بندر ماهشهر را نیز در کارنامه خود داشته است .
حجت الله روزپیکر در این جلسه اظهار داشت و گفت؛به خود می بالم که در خدمت مردم استان خوزستان بویژه شهرستان ایذه هستم و خدمت به مردم باید خالصانه و بی منت باشد.



تاریخ انتشار : 15 شهریور 1400, 10:38



» اخبار مرتبط:

  • مدیرتعزیرات حکومتی بهبهان منصوب شد
  • تغییر یکی دیگر از مدیران شهرستان کهگیلویه/رئیس اداره تعزیرات حکومتی منصوب شد
  • رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه منصوب شد
  • رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی منصوب شد
  • رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خرمشهر به یک کهگیلویه ای رسید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟