مشروح اخبار


» پیام تسلیت مسولان استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت سید حمدالله خواهش نیک



مسولان استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام های جداگانه درگذشت فرهنگی و خبرنگار معروف هم استانی را تسلیت گفتند.

به گزارش راک نیوز ؛مسولان استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام های جداگانه درگذشت سید حمدالله خواهش نیک خبرنگار و معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفتند.

متن پیام ها به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم *وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْ ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرینَ.*
*الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ*
*با نهایت تأسف و تأثر فراوان عروج ناباورانه برادر خدوم فرهنگی، زائرالرضا برادر بسیجی وخبرنگارپرتلاش مرحوم «سید حمدالله خواهش نیک» معاون نهضت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار ومجری توانمند صدا و سیمای استان را به جامعه هنری و شبکه دنا و فرهنگیان و دانش آموزان استان و خاصه به سادات جلیل القدر و خانواده محترم ایشان بویژه به «همسر و فرزندان بزرگوارش» تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آن عزیز سفر کرده طلب رحمت و مغفرت و برای جمیع منسوبین و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماید.*
*روح شان شاد و یادشان تا ابد گرامی باد*خرم روز
دفترنظارت وبازرسی انتخابات استان
*****************************
باسمه تعالی
وَبَشِّرِالصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا 
     إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ.
خبر عروج ملکوتی و ناگهانی فرهنگی فرهیخته و شخصیت اثر گذار عرصه ی رسانه، دانش آموز ساعی و فرزند معنوی و دوست داشتنیم:
 مرحوم،
 سید حمدالله خواهش نیک(ره)
 باعث تأسف و تأثر عمیق و جانکاه گردید،
 بدون شک،
فقدان این انسان اخلاق مدار و پر تلاش ضایعه ای جبران ناپذیر و اتفاقی دلخراش و زود هنگام بود که هرگز فراموش نخواهد شد.
این مصیبت دردناک را به خانواده ی داغدیده و عزادار، فرزندان دلبند آن مرحوم ، فعالین عرصه رسانه که کانون اصلی مصیبت هستند وهمچنین فرهنگیان استان و سادات مکرم شهرستان کهگیلویه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند قادر متعال رحمت واسعه الهی و حشر با اولیاء خاص برای آن عزیز راحل مسآلت مینمایم.
        دکتر بهادر کرمی 
         دانشگاه یاسوج

************************
بسم الله الرحمن الرحیم
《کل نفس ذائقه الموت ثم الینا ترجعون》
سیدحمدالله خواهش نیک (رضوان الله تعالی علیه)الگوی واقعی زیست اخلاق مدارانه،مصداق حقیقی عامل به تکالیف الهیه و نمونه بارز مردم داری ،صبروشکیبایی،وصداقت وپرهیزگاری بوده است.
گره گشایی بی منت از کار ومشکل مردم بدون هرنگاه سلیقه ای واحترام به ارباب رجوع،پاسخگویی مدام به تماس های تلفنی و ایجاد سرور و نشاط و امید در همکاران ،تلاش بی وقفه در امور اجتماعی و کارهای متعدد ازجمله خصوصیات بارز ایشان بود.
مسلما هجرت او به عرش ولبیک به دعوت خالق ،در جوار حریم حرم ملکوتی رضوی(ع)پاداش این خصوصیات اخلاقی و انسانی است.
او اینک میهمان حضرت حق است وبا روحی شادبه ملکوت پر کشیده است.
لذاهجرت او برما سخت وسنگین است.
این فراق جانسوز برقاطبه مردم استان کهگیلویه وبویراحمد وخانواده اصیل وخداباور ایشان تسلیت باد. 
روحش آرام یادش هماره در دلها........
عبدالعزیزتقی زاده
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد

******************************
سرپرست معاونت امور استان‌های صدا و سیما در پیامی درگذشت سید حمدالله خواهش نیک خبرنگار پیشکسوت صدا و سیمای شبکه دنا را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است.
«و بشر الصابرین»
خبر تلخ و اندوهبار درگذشت خبرنگار پیشکسوت صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، *زنده یاد سید حمدلله خواهش نیک*، که عمری را در خدمت به مردم طی کرد و در راه انجام رسالت رسانه‌ای خویش از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد، موجب تاثر و تاسف بسیار شد.‌
فقدان این همکار توانا و متعهد را به خانواده آن مرحوم و همکاران ارجمند مرکز کهگیلویه و بویراحمد، بویژه جامعه رسانه‌ای استان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند منان برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
محمدمهدی رحمتی
سرپرست معاونت امور استانها

**************************
بسم الله الرحمن الرحیم
« و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون»
خبر تلخ و تاسف بار درگذشت همکار محبوب و مردمی، زنده یاد سید حمدالله خواهش نیک، که عمری را در مسیر خدمت به مردم، و اعتلای فرهنگ و رسانه در خطه شریف کهگیلویه و بویراحمد سپری نمود، موجب تاثر و تاسف بسیار  شد.
این مصیبت اندوهناک را به خانواده معزز و گرامی آن مرحوم ، سادات معظم منطقه، خاصه سادات امام زاده علی علیه السلام ،اهالی فرهنگ و رسانه ، همکاران ایشان در اداره کل آموزش و پرورش استان و خانواده بزرگ رسانه ملی تسلیت عرض می نمایم . از خداوند متعال، رحمت و غفران واسعه الهی برای آن عزیز از دست رفته و صبر و اجر برای بازماندگان عزیز ایشان خواستارم.
امیر رئوف 
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد

******************************

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ» 
تَبارَكَ الَّذِي بِيَدِهِ الْمُلْكُ وَ هُوَ عَلى كُلِّ شَيْ‏ءٍ قَدِيرٌ - الَّذِي خَلَقَ الْمَوْتَ وَ الْحَياةَ لِيَبْلُوَكُمْ أَيُّكُمْ أَحْسَنُ عَمَلاً وَ هُوَ الْعَزِيزُ الْغَفُورُ
عروج ناگهانی برادر گرامی، فرهنگی فرهیخته و خبرنگار توانمند، مرحوم مغفور سید حمدالله خواهش نیک که عمر با برکت خویش را وقف تعلیم و تربیت و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صادقانه نمود و چهره متواضع، روحیه انقلابی و دغدغه‌مندی فراوان برای مطالبه مشکلات مردم، از او شخصیتی مورد احترام همگان ساخته بود، موجب تاثر و اندوه فراوان شد.
اینجانب با نهایت تألم و تأسف، این مصیبت عظیم و فقدان آن عزیز سفر کرده را به خانواده محترم ایشان، جامعه فرهنگیان و اصحاب رسانه، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شكيبايی در تحمل اين مصيبت، همراه با سلامتی و حسن عاقبت را مسئلت دارم.
ان شاءالله این عزیز به حق پیوسته، که در سفر زیارتی و در جوار مضجع شریف و نورانی امام رئوف حضرت امام رضا علیه السلام آسمانی شد، مشمول شفاعت امام رضا علیه السلام قرار بگیرد که حضرتش فرمود: هر کس از دوستانم مرا زیارت کند در حالی که حقم را بشناسد، روز قیامت او را شفاعت خواهم کرد.
سید جواد خاضع
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد



*********************
*وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْ ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرینَ.*
*الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ*
در کمال تا‌سف و تاثر و با قلبی آکنده از حزن و ماتم ، عروج ملکوتی زائر الرضا (ع) ، دردانه فرزانه، سفیر محبت و دوستی و بزرگمرد میدان خدمت و ایثار *استادسید حمدالله خواهش نیک(رضوان الله تعالی علیه)* معاون لایق ، باکفایت و خدوم سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان را به آحاد جامعه رشید و فهیم استان ، فرهنگیان فرهیخته و اصحاب رسانه تسلیت و تعزیت عرض می نمایم . زنده یاد مردی بزرگ از سلاله پاک سادات امامزاده علی بود که چون خورشیدی مشعشع در آسمان علم و ادب و رسانه استان درخشید . آموزش و پرورش استان با وجود او معطر و خوشرنگ بود. همه از او درس می آموختند. سرفصل درسهایش متعدد ، زیبا ، شیرین و سازنده بود. ادب و نزاکت ، درستکاری و صداقت ، تخصص و مهارت ، شخصیت و اصالت ، پشتکار و استقامت ، فروتنی و متانت ، دوستی و رفاقت ، امانتداری و صیانت ، خداجویی و عدالت ، گذشت و معرفت ، ایثار و شرافت تنها گزیده ای از درسهای او بود .
او نماد نامیرای فرهنگ سازمانی ، مروج ناب رفتار سازمانی و مایه عزت و اعتبار نهاد مقدس تعلیم و تربیت استان بود. مهربانیش از جنس فرزانگی بود و فرزانگیهایش نه تنها بر پایه هوش و ذکاوت و علم و خرد و اخلاق ، که بهره از معنویت اجداد امجاد و طاهرینش داشت.
عطر وجودش آرامش بخش و کلامش نغز و گره گشا بود. عزم و همت مردانه داشت و با هوش و سخت کوش و پرجنب و جوش بود. اینک او بر سفره ائمه هدی(ع) میهمان است و چشم به رحمت و مغفرت خداوند متعال دارد.
اینجانب با قلبی محزون و چشمی گریان ، مصیبت بزرگ عروج ملکوتی *زنده یاد استاد فرهیخته و والا مقام ، سید حمدالله خواهش نیک (رضوان الله تعالی علیه)* را به خانواده مکرم و داغدار، اعزه بزرگوار، اقوام ، خویشاوندان، دوستان، آشنایان و به ویژه جامعه فرهنگیان استان و خانواده بزرگ سواد آموزی و اصحاب رسانه صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن به حق پیوسته، آمرزش ، آرامش و علو درجات و برای جمیع بازماندگان و دوستداران صبری جمیل و اجری جزیل مسئلت می نمایم.
*سعدی به روزگاران مهری نشسته در دل*
*بیرون نمی توان کرد (حتی) به روزگاران*   
*روحش شاد و یادش تا ابد گرامی*
                *هادی زارع پور*
*مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد*
***********************************
سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پیامی درگذشت خبرنگار توانمند استان مرحوم سیدحمدالله خواهش نیک را تسلیت گفت.
به گزارش وب دا؛ در متن این پیام آمده است:
انالله و انالیه راجعون
درگذشت نا به هنگام مرحوم سید حمدالله خواهش نیک چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند.
ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.
اینجانب این مصیبت عظیم را به خاندان محترم خواهش نیک و به همه فعالان رسانه‌ای استان از جمله همکاران این بزرگوار در صدا و سیمای استان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات الهی تحت عنایت حضرت فاطمه زهرا (س) و برای خانواده آن مکرمه صبر جزیل آرزومندم.
ذوالفقار دیودل
سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
***********************************
« وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ * الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ »
خانواده محترم خواهش نیک و فرهیختگان صاحب قلم و رسانه 
خبر تألم بار درگذشت فرهنگی بااخلاق، خبرنگار و چهره فرهنگی شادروان مرحوم مغفور «سید حمدالله خواهش نیک »، که از خبرنگاران و مدیران، مومن، صادق، مردمی، دلسوز، اخلاق مدار و پرتلاش بود موجب تأسف همگان گردید. 
مرحوم خواهش نیک نشان داد که باصداقت و یک رنگی با مردم بودن و در دل مردم بودن برای همیشه جاودانه خواهد ماند. او صدای ماندگار مردم زجر کشیده استان بود. او به گفتن نگین ها اهمیتی نمی گذاشت و با جسارت و شجاعت می گفت و برای همین در دل تمامی اقشار جامعه استان ماندگار خواهد ماند. او به تبعیت از جد بزرگوارش به دانش آموزان بی بضاعت کمک می کرد بدون اینکه کسی بفهمد.
خداوند آن فقید سفر کرده را در جوار رحمت خویش قرین آمرزش و آرامش کند و بازماندگان و سوگواران اعم از بیت شریف و فرزندان محترم ایشان،اصحاب فرهنگ و رسانه، جامعه بزرگ فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه سادات جلیل القدر امامزاده علی (ع) را به پاداش صبر جمیل شان به اجری جزیل پاداش دهد.
در سوگ شما عزیزان شریک هستیم و این ضایعه را خدمت همگان تعزیت عرض می نماییم.
روحش شاد و نام و یادش جاودان باد.
سید حشمت الله صمیمی دوست 
مشاور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

**********************************
بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ
خبر درگذشت نیک نام عرصه خبر و رسانه ، فرهنگی پر مهر و پر تلاش جناب آقای خواهش نیک موجب تأثر و تألم خاطر گردید.
 مرحوم خواهش نیک از خوش نامان و افراد توانمند حوزه رسانه بود که همواره صدق و راستی را سرلوحه کار خود قرار می دادند.
 فقدان وی ضایعه ای جبران ناپذیر برای جامعه ی رسانه و خبر استان بود و یاد و نام ایشان همواره به نیکی در خاطره ها خواهد ماند.
اینجانب اصالتا از طرف خودم و نیابتا از طرف جامعه رسانه شهرستان کهگیلویه این مصیبت را به خانواده محترم آن مرحوم واهالی رسانه تسلیت عرض می نمایم و برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبری جمیل مسالت می نمایم. 
خلیل مهرجو
رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان کهگیلویه


********************

پیام تسلیت سرپرست بیمارستان دهدشت به مناسبت درگذشت خبرنگار و فرهنگی خوشنام کهگیلویه و بویراحمدی
سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) در پیامی درگذشت خبرنگار و فرهنگی خوشنام کهگیلویه و بویراحمدی را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ در متن دکتر منصور نیکخو آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر جانگداز درگذشت خبرنگار توانمند صدا و سیما و معاون اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد زنده یاد سید حمدالله خواهش نیک، جامعه رسانه‌ای  و فرهنگی استان را درغمی جانکاه فرو برد. شخصیت متواضع و نجیب ، روحیه انقلابی و دغدغه‌مندی فراوان برای مطالبه مشکلات مردمی از او خبرنگاری مورد احترام همگان ساخته بود.
اینجانب این مصیبت عظیم را به خانواده محترم مرحوم خواهش نیک،منسوبین گرامی وهمه فعالان رسانه‌ای و فرهنگی استان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن سفرکرده علو درجات الهی و خانواده آن مرحوم صبر جزیل آرزومندم.
دکتر منصور نیکخو
سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت



تاریخ انتشار : 18 آذر 1400, 22:58



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت مسولان استان کهگیلویه و بویراحمد به دکتر روشنفکر
  • پیام تسلیت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت پدر فرمانده سپاه فتح استان 
  • پیام تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به سردبیر "راک نیوز"
  • پیام تسلیت جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت پدر سردار خرم دل
  • پیام تسلیت معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت خبرنگار و فرهنگی خوشنام هم استانی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود