مشروح اخبار


» مدیر آموزش و پرورش دهدشت خبر داد؛ اخذ مجوز تاسیس دبیرستان تیزهوشان متوسطه اول و انجام فعالیت آموزشی از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۱ در شهرستان کهگیلویه (دهدشت)



با پیگیری‌های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مجوز تاسیس و راه اندازی دبیرستان تیزهوشان مقطع متوسطه اول برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ جهت انجام فعالیتهای آموزشی در شهرستان کهگیلویه اخذ شد.

با پیگیری‌های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مجوز تاسیس و راه اندازی دبیرستان تیزهوشان مقطع متوسطه اول برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ جهت انجام فعالیتهای آموزشی در شهرستان کهگیلویه اخذ شد.

به گزارش راک نیوز به نقل از"روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه" با پیگیری‌های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مجوز تاسیس و راه اندازی دبیرستان تیزهوشان مقطع متوسطه اول برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ جهت انجام فعالیتهای آموزشی در شهرستان کهگیلویه اخذ شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با اعلام این خبر افزود: با توجه به پراکندگی و گستردگی حوزه جغرافیایی شهرستان کهگیلویه و شهرستانها و مناطق همجوار و جهت جلوگیری از مهاجرت دانش آموزان نخبه و توانمند به شهرستانهای مجاور با رایزنی و پیگیری انجام شده برای سال تحصیلی جدید با پذیرش تعداد ۲۲ نفر در حوزه پسران و ۲۲ نفر در حوزه دختران انجام فعالیت آموزشی به حول و قوه الهی انجام خواهد شد.
 وی ضمن ابراز امیدواری بیان کرد:امیدواریم با توجه به پتانسیل و توانمندی دانش آموزان شاهد درخشش و ایجاد زمینه لازم در جهت پیشبرد اهداف آموزشی برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها هدیه مناسب و درخور شأن ای را در شب مبعث رسول گرامی اسلام به آنها داده با شیم.



تاریخ انتشار : 9 اسفند 1400, 21:22



» اخبار مرتبط:

  • پذیرش دانش‌آموز در مدارس شاهد دهدشت بدون در نظر گرفتن امتیاز
  • کمبود 100معلم مقطع ابتدایی در آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • رییس آموزش و پرورش گچساران:یکهزار و 250کلاس درس و بیش از 25 هزار دانش آموز، آماده استقبال از سال تحصیلی جدید هستند.
  • معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • برگزاری آزمون تیزهوشان دوره اول متوسطه در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟