مشروح اخبار


» دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با حجت الاسلام موحد



دهقان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در دفتر نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ،لنده ،چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی ،با حجت الاسلام موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

دهقان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در دفتر نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ،لنده ،چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی ،با حجت الاسلام موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویر احمدعین الله دهقان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار ضمن تبریک سال نو و تشکر از حمایت های نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه از ورزش استان ،به تشریح مشکلات موجود در ورزش استان و شهرستان های کهگیلویه اشاره و خواستار حمایت های مادی و معنوی موحد نماینده مردم از ورزش شهرستان های تابعه شد .
دهقان ،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان عدم پرداخت تسهیلات بانکها برای ازدواج جوانان ،عدم اعتبارلازم در اتمام و افتتاح پروژه های نیمه تمام و پروژه های هدایای خاص وزارت نفت ،مشکلات انشعاب پروژه های وزارت نفت و عدم تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل و افتتاح چمن مصنوعی دیشموک و قلعه رئیسی را از مهمترین مشکلات پیش رو عنوان و از احداث 5 زمین چمن مصنوعی در روستا ها با اولویت تامین اعتبار و واگذاری زمین مناسب و نبود معارض در آینده نزدیک خبر و خواستار حمایت های مادی و معنوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستانها در رشد و ارتقای ورزش شد .
حجت الاسلام موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ،لنده ،چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی از حمایت و پیگیریهای لازم در جذب اعتبارات برای اتمام و افتتاح پروژه های نیمه تمام و هدایای خاص وزارت نفت و ، دیدار وگفتگو با وزیر ورزش و جوانان کشور در تشریح مشکلات موجود در آینده نزدیک خبر داد.
موحد نماینده مردم شهرستان های کهیگلویه بزرگ بر بررسی و رفع مشکلات هیات های و باشگاههای ورزشی و جذب اعتبارات لازم برای برگزاری مسابقات و اعزام های ورزشی تاکید و اظهار امیدواری کرد با تلاش جامعه ورزش و حمایت های مسئولین استانی و شهرستانی مشکلات ورزش شهرستان های کهگیلویه مرتفع شود.



تاریخ انتشار : 6 فروردین 1401, 18:58



» اخبار مرتبط:

  • خبر خوش برای اهالی ورزش در کهگیلویه بزرگ/ مدیرکل ورزش و جوانان خبرداد:جذب اعتبار 20 میلیارد با پیگیری های حجت الاسلام موحد
  • چهار پروژه ورزشی از محل اعتبارات نفت در شهرستان کهگیلویه در دست احداث است/جزییات
  • با حضور علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد مشکلات ورزش چرام بررسی شد
  • مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • جلسه بررسی مشکلات حوزه ورزش چرام در اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟