مشروح اخبار


» 2 خبر جدید از اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد



دهقان سرپرست ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از اجرای برنامه ملاقات عمومی و مردمی با هدف تسریع در رفع مشکلات جامعه ورزش استان در روزهای دوشنبه هفته خبر داد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

برنامه ملاقات عمومی و مردمی روزهای دوشنبه برگزار می شود
دهقان سرپرست ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از اجرای برنامه ملاقات عمومی و مردمی با هدف تسریع در رفع مشکلات جامعه ورزش استان در روزهای دوشنبه هفته خبر داد.
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،دهقان سرپرست ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از اجرای برنامه ملاقات عمومی و مردمی با هدف تسریع در رفع مشکلات جامعه ورزش استان در روزهای دوشنبه هفته خبر داد.
عین الله دهقان ،سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این خبر افزود:برنامه های ملاقات مردمی در جهت تسریع رفع مشکلات،خواسته های جامعه ورزش ،تشکل های مردم نهاد استان ،قهرمانان و هیات های استانی و شهرستانی برگزار می شود.
دهقان ،سرپرست ورزش و جوانان استان برنامه ملاقات عمومی و مردمی را روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 9 تا 12 و با حضور معاونین و مسئولین ستادی عنوان و هدف اجرای این طرح را بررسی، پیگیری و رفع مشکلات روساء،نایب رئیسان ،قهرمانان ،ملی پوشان و تشکل های مردم نهاد استان ذکر کرد.
سرپرست ورزش و جوانان استان برنامه ملاقات‌های عمومی فرصتی برای بیان مسائل و مشکلات جامعه ورزش وپاسخگویی مسئولین اداره کل ذکر کرد و ادامه داد:در این برنامه مشکلات و درخواست‌های هیات های استانی ،روسا و نایب رئیسان ،اعزام قهرمانان و ملی پوشان به اردوی های تیم های ملی و مشکلات تشکل ها و سازمان های مردم نهاد استان بررسی می شود.
دهقان از حضور درشهرستانها تابعه ،دیدار با فرمانداران ،ائمه جمعه ، بازدید از اماکن و پروژه های ورزشی ،دیدار و گفتگو با روسا و نایب هیات های شهرستانی را یکی از اولویت های کاری خود ذکر کرد وتصریح کرد:اعتقاد دارم رفع مشکلات ورزش شهرستانها باید دراولویت باشد.
***********************************
روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:
رئیس هیات هاکی استان سرپرست تیم ملی هاکی بانوان کشورانتخاب شد
حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت :رئیس هیات هاکی استان بعنوان سرپرست تیم ملی هاکی بانوان داخل سالن کشور انتخاب شد .
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد،حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت :رئیس هیات هاکی استان بعنوان سرپرست تیم ملی هاکی بانوان داخل سالن کشور انتخاب شد .
آرمــان حاتــمی ،مسئول روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر افزود:هشتمین اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی استان و شهر یزد در حال برگزاریست.
حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان از انتخاب شهلا گشتاسبی نیا ،رئیس هیات هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان سرپرست تیم ملی هاکی بانوان در این اردو خبر و تصریح کرد:این اردو از 27 فروردین ماه تا 3 اردیبهشت ماه در حال برگزاریست .
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس هیات هاکی استان بیان داشت : لیلا ایرانزاده داور هاکی بانوان استان کهگیلویه وبویراحمد در اردو تیم ملی چمنی بانوان کشور حضور دارد و بعنوان داور ،دیدار تیم ملی هاکی بانوان کشورمان و تیم ملی هاکی بانوان پاکستان را قضاوت می کند. اردوی تیم ملی هاکی بانوان چمن کشور در شهر شهریار استان تهران در حال برگزاریست.



تاریخ انتشار : 30 فروردین 1401, 15:47



» اخبار مرتبط:

  • بانوی کهگیلویه و بویراحمدی سرپرست تیم ملی هاکی شد
  • ((مربی تیم هاکی بانوان استان کهگیلویه وبویراحمد ،سرمربی تیم ملی هاکی بانوان ایران شد ))
  • تیم ملی هاکی بانوان باسرمربی گچسارانی به مسابقات آسیایی اعزام می شود
  • ورزش کهگیلویه وبویراحمد نیازمند همراهی و همدلی مسئولین و جامعه ورزش است
  • سرپرست فدراسیون هاکی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد خاستگاه هاکی کشور است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود