مشروح اخبار


» در سال 1400در کهگیلویه وبویراحمدصورت گرفت/ تلاش جهادی با تحقق درآمدهای مالیاتی و افزایش 2برابری پرداخت به شهرداری ها و دهیاری



مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد تحقق اهداف مصوب و افزایش 2برابری پرداختی ها به شهرداری ها ودهیاری این استان در سال 1400را بیانگر تلاش جهادی این مجموعه ساعی دانست.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد تحقق اهداف مصوب و افزایش 2برابری پرداختی ها به شهرداری ها ودهیاری این استان در سال 1400را بیانگر تلاش جهادی این مجموعه ساعی دانست.
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ، میلاد فرخان بابیان اینکه افزایش پرداختی ها به شهرداری ها و دهیاری ها بیانگر نقش مالیات در توسعه و آبادنی جامعه است، افزود که در سال 1400 افزون بر 181میلیارد تومان به شهرداری ها، دهیاری ها سکونتگاههای غیررسمی وآموزش وپروش پرداخت شد.
وی تصریح کرد که این میران نسبت به 920میلیارد ریال سال 1399 حدود دو برابر افزایش نشان می دهد.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد «جلوگیری ازفرارمالیاتی » را یک مقوله مهم برای افزایش درآمدهای مالیاتی و کمک به عدالت مالیاتی دانست و افزود : بهره گیری از ظرفیت رسانه ها بویژه صداوسیما در قالب طرح ساماندهی کارتخوان ها ، هماهنگی با اتاق اصناف و شهرداری ها برای تشکیل پرونده مالیاتی متقاضیان درخواست پروانه کسب از اقدام های مهم دراین راستا بوده است.
وی گفت که درسال 1400حدود 12هزار پرونده جدید مالیاتی باحدود 35درصد رشد نسبت به سال قبل دراستان تشکیل شد که این امر بدنبال برنامه ها ریزی های انجام گرفته در قالب ساماندهی کارتخوان و جلوگیری از فعالیت واحدهای بدون پرونده مالیاتی صورت گرفت .
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد دراولویت قراردادن پروندهای بزرگ ؛ شتاب بخشی وصول مالیات های معوق ، تسریع بخشی رسیدگی به پروندهای ارجاعی به هیات های حل اختلاف را از رویکردهای تحول آفرینی این اداره کل برای
تحقق اهداف مصوب بیان کرد.
وی اظهارکرد که درسال گذشته حدود 19هزار و 754پرونده مالیاتی در هیات های حل واختلاف رسیدگی شد که بیانگر تلاش مجدانه در راستای تحقق اهداف محوله به این مجموعه فنی وتخصصی است.



تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1401, 12:15



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد: 810میلیارد ریال عوارض به شهرداری ها و دهیاری های ی استان پرداخت شد
  • مهلت ارسال اظهارنامه مالیاتی تا پایان خرداد تمدید شد/جزییات
  • مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه وبویراحمد: مهلت الصاق کارت خوان ها به پرونده مالیاتی تمدید شد
  • جرائم مالیاتی 6130 مؤدی کهگیلویه و بویراحمد بخشیده شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟