مشروح اخبار


» پدر معتاد پسرش را به تنور نانوايی انداخت!



راک نیوز > حوادث: پدری، شب گذشته بر اثر اختلالات ناشی از مصرف مواد مخدر شیشه پسر۱۰ ساله‌اش را به طور زنده در کوره آتش یک کارگاه نان‌پزی سوزاند و متواری شد! به گزارش فارس،‌ صاحب یک کارگاه نان وکماچ پزی (نان بلورین مهدی) در شهر چغادک با نام (م-ح) به دلیل توهمات و اختلالات ناشی از مصرف مواد مخدر پسر ۱۰ساله خود را با نام عرفان-ح که در سال سوم مقطع ابتدایی تحصیل می‌نموده را به صورت زنده در کوره آتش انداخته و بعد از سوزاندن وی متواری می‌شود.
گویا این حادثه حوالی ساعت ۲۲ دیشب در حالی رخ داد که دیگر کارگران نانوایی آنجا حضور نداشتند و کارگر دوم این مغازه که در ساعت ۲۲/۴۰ جهت پخت وکمک به همکار خود به کارگاه رفته بود با جسد کاملا سوخته پسربچه روبرو می‌شود، که بعد از اطلاع به پلیس و حضور مامورین جسد به پزشکی قانونی انتقال پیدا کرد. 
شنیده ها حاکی است، فرد مذکور همیشه در شیفت شب این کارگاه مشغول بکار بوده و بدلیل مصرف زیاد مواد مخدر از نوع شیشه دچار تیک عصبی و اختلالات روانی شد که سابقه تهدید و تعرض به جان اعضاء خانواده خود از جمله این پسر بچه را داشت. طبق همين گزارش‌، صبح امروز فرد مذکور در حالی که نامتعادل و بی‌اختیار داشت در خیابانها تردد می‌کرد دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شد. 



تاریخ انتشار : 19 دی 1391, 19:52



» اخبار مرتبط:

  • 12نفر در اثر مصرف مواد مخدر درکهگیلویه و بویراحمدجان باخته اند
  • کشف محموله مواد مخدر شیشه قبل از ورود به یاسوج
  • ترافیکی چند ساعته برای تماشای خودکشی
  • قیمت مواد مخدر هم۲ برابر شد/مصرف شیشه کاهش یافت
  • توطئه یک زن علیه شوهرش
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود