مشروح اخبار


» معتمدی‌پور در آیین افتتاح ۲۰۰۰ پروژه جهاد کشاورزی کشور: ۲۵۳ پروژه افتتاحی و ۱۵۷ پروژه در دست اجرا نشان از تحرک در بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد دارد



رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح ۲ هزار پروژه بخش کشاورزی کشور گفت: افتتاح ۲۵۳ پروژه در این استان درحالیست که ۱۵۷ پروژه در بخش‌های مختلف کشاورزی این استان در دست اجراست که به زودی تحویل مردم می‌شوند.

معتمدی‌پور در آیین افتتاح ۲۰۰۰ پروژه جهاد کشاورزی کشور:

۲۵۳ پروژه افتتاحی و ۱۵۷ پروژه در دست اجرا نشان از تحرک در بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد دارد 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح ۲ هزار پروژه بخش کشاورزی کشور گفت: افتتاح ۲۵۳ پروژه در این استان درحالیست که ۱۵۷ پروژه در بخش‌های مختلف کشاورزی این استان در دست اجراست که به زودی تحویل مردم می‌شوند.
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد سید علی معتمدی‌پور در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی ویدئوکنفرانسی پروژه‌های بخش کشاورزی کشور که با حضور معاون‌اول رئیس‌جمهور و وزیر جهاد برگزار شد، اظهار کرد: بعد از یکسال خدمت دولت انقلابی به مردم، شاهد کارنامه درخشان بخش کشاورزی به عنوان زیربنای تولید و امنیت غذایی هستیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این سازمان از مرکز استان تا دورافتاده‌ترین بخش‌ها و روستاها دارای مراکز کشاورزی و خانه ترویج است و چندین اداره‌کل و شرکت زیرمجموعه آن هستند، افزود: امروز در هر نقطه‌ای از استان که پا بگذاریم، ردپای خدمات نظام مقدس اسلامی در بخش کشاورزی نمایان است.
وی ادامه داد: در هفته دولت ۱۴۰۱ سازمان جهاد کشاورزی ۲۵۳ پروژه مختلف را در سراسر استان افتتاح و ۹ پروژه مهم را کلنگ‌زنی کرده است که با حمایت دولتمردان و همت بخش خصوصی با روند قابل قبولی در حال اجرا هستند.
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت اول این سازمان بوده که نتیجه این رویکرد آمار بالای افتتاحیه‌ها به نسبت کلنگ‌زنی‌هاست و این سیاست در سال جاری نیز در دستور کار است. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی پروژه‌های کلنگ‌زنی گفت: یک کشتارگاه طیور که نیاز این استان بود در منطقه لیشتر در حال ساخت است و عملیات اجرایی چندین سردخانه و یک کارخانه خوراک آبزیان نیز در شهرک صنعتی یاسوج شروع شده که همگی از زیرساخت‌های ضروری در بخش تولید این استان هستند.
وی همچنین ۱۵۷ پروژه در دست اجرای این سازمان را نوید یک‌ جهش خوب در این بخش دانست و گفت: این پروژه‌ها در مناسبت‌های بعدی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.
معتمدی‌پور یادآور شد: اجرای ۱۵۰ هکتار آبیاری تحت فشار و یک استخر در کاکان، ۳۰ کانال انتقال آب، فاز دوم مزرعه پرورش مرغ تخمگذار در چیتاب، پرورش بلدرچین و یک واحد پرواربندی بره در بهمئی، دو گلخانه در بهمیی، یک گلخانه در باشت، دو واحد بسته‌بندی و تولید میوه خشک در سی‌سخت بخشی از پروژه‌های شاخص افتتاحی بخش کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد و در هفته دولت ۱۴۰۱ هستند.
انتهای پیام/ 



تاریخ انتشار : 9 شهریور 1401, 19:50



» اخبار مرتبط:

  • 66طرح مختلف کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت کلنگ زنی و افتتاح می شود
  • رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:22 پروژه بخش کشاورزی در سفر هیات دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • افتتاح و کلنگ‌زنی 115 پروژه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر وزیر جهاد کشاورزی به کهگیلویه و بویراحمد/جزییات
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۸۸ پروژه‌ عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟