مشروح اخبار


» تقدیر پلیس از معاون هماهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد/ 110 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌‌ها اختصاص داده شد



معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در 7 ماهه امسال 110 میلیارد تومان از محل‌های مختلف به شهرداری‌های استان اختصاص داده شد.

تقدیر پلیس از معاون هماهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد/ 110 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌‌ها اختصاص داده شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در 7 ماهه امسال 110 میلیارد تومان از محل‌های مختلف به شهرداری‌های استان اختصاص داده شد.

به گزارش راک نیوز،کیامرث حاجی‌زاده در نشست شورای راهبردی در خصوص وضعیت محورهای استان گفت: از محل اعتبارات سفر 150 میلیارد تومان برای نصب نیوجرسی در محورهای استان از یاسوج- بابامیدان تا یاسوج به سمیرم اختصاص داده شده می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بیشترین عامل تصادفات مربوط به خودروهای شوتی حامل اتباع بیگانه است، گفت: محورهای استان برای شوتی‌های حامل قاچاق اتباع بیگانه و قاچاق کالا ناایمن شود که راه‌ندازی پاسگاه میمند ضروری است.
وی در ادامه سخنان خود خطاب به شهرداران گفت: در 7 ماهه امسال از محل‌های مختلف 110 میلیارد تومان به شهرداری‌ها اعتبار دادیم و انتظار داشتیم 50 درصد این پول صرف مدیریت شهری و زیرساخت‌ها شود اما همه پول صرف پرداخت حقوق شد که از شهرداری‌ها به این دلیل گلایه داریم.
حاجی‌زاده در بخش پایانی سخنان خود از دو دستگاه شرکت توزیع نیروی برق و فناوری ارتباطات استان قدردانی کرد و گفت: بدون اینکه هزینه‌ای به این دستگاه‌ها بدهیم در حال کار هستند اما به بقیه دستگاه‌ها اعتبار که دادیم هیچ باید التماس کنیم که پیمانکاران را مدیریت کنند.
همچنین سردار کیقباد مصطفایی با اشاره به اینکه امنیت جاده‌ها به لحاظ ترافیک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: در 7 ماهه سال جاری 15 هزار و 485 مورد تصادف در استان رخ داده که افزایش 26 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کاهش یک درصدی متوفیان حوادث رانندگی گفت: کهگیلویه و بویراحمد ششمین استان به لحاظ نرخ وقوع تصادف در هر یکصد هزار نفر است. میانگین نرخ وقوع تصادفات در کشور در 7 ماهه امسال یک هزار و 432 فقره بوده اما آمار این استان دو هزار و 171 فقره است که زنگ خطر وقوع تصادفات در استان به صدا درآمده است.
گفتنی است در پایان این نشست به پاس تلاش‌های معاون هماهنگی امور عمرانی و همکاری با نیروی انتظامی لوح تقدیری از طرف فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به کیامرث حاجی‌زاده اهداء شد.
انتهای پیام/



تاریخ انتشار : 21 آبان 1401, 17:20



» اخبار مرتبط:

  • افزایش ۱۱۱ درصدی تردد از جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد/ اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه‌خیز
  • در نشست کمیسیون ایمنی راه‌ها مطرح شد اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان به راه‌های روستایی کهگیلویه و بویراحمد/ مشکل آنتن‌دهی محورها رفع شود
  • شوتی‌ها و اتباع بیگانه عامل ۷۰ درصد تصادفات فوتی کهگیلویه و بویراحمد/ تشدید گشت‌های نامحسوس پلیس در جاده‌ها
  • معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:شهرداران اعتبارت ارزش افزوده را فقط برای پروژه‌های عمرانی هزینه کنند/ اختصاص ۴۵ میلیارد برای رفع نقاط حادثه‌خیز
  • ۵۵ میلیارد تومان برای ساماندهی گلزار شهدا و موزه دفاع مقدس اختصاص یافت/ فرصت یک ماهه به شهرداری یاسوج برای ساماندهی گلزار شهدا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود