مشروح اخبار


» برگزاری مانور اطفا حریق درکهگیلویه/تصاویر



با اعلان مرکز اضطرار هلال احمر  کهگیلویه مبنی بر حریق ناشی از انفجار گاز در روستای دره لبک، تیم مقابله اطفا حریق ستاد بحران شهرستان به محل اعزام و به موقع موفق به مهار این آتش شدند.

به گزارش راک نیوز،با اعلان مرکز اضطرار هلال احمر  کهگیلویه مبنی بر حریق ناشی از انفجار گاز در روستای دره لبک، تیم مقابله اطفا حریق ستاد بحران شهرستان به محل اعزام و به موقع موفق به مهار این آتش شدند.





فرماندار کهگیلویه که خود شخصا این مانور بدون هماهنگی قبلی را جهت سنجش ادارات خدمات رسان در حوادث غیر مترقبه مدیریت می کرد به محض اولین اطلاع رسانی از سوی تیم امداد و نجات هلال احمر جلسه شورای اداری را ترک و ادارات عضو ستاد بحران را به محل حادثه فراخواند.




وی در حاشیه عملیات فرضی در این خصوص اظهار داشت: به منظور حفظ ارتقاء آمادگی لازم و چابکی در تیم‌های عملیات بحران مانور اطفاء حریق پیش بینی و برگزار شد.





وی عنوان کرد: این مانور با فرض اولیه انفجار و آتش سوزی ناشی از گاز دو باب منزل مسکونی در روستای دره لبک حدود ساعت ۱۱:۴۵صبح امروزبا تماس تیم های امدادی به مرکز ستاد مدیریت بحران در فرمانداری شهرستان شروع شد.





موسوی اصل آمادگی ادارات عضو مدیریت بحران شهرستان را در این مانور خوب ارزیابی کرد و گفت : اولین دستگاه در ۶ دقیقه و اخرین اداره هم در ۱٠ دقیقه در محل حادثه فرضی حضور یافتند.






وـی با بیان اینکه شناخت ضعف‌ها و قوت‌ها، اصلاح و بهبود وضعیت فعلی نیروها و دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران بصورت مستمر لازم است تصریح کرد:مانورهای فرضی بحران در راستای تعامل و همکاری در بین دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران ادامه دار خواهد بود.



برگزاری مانور اطفا حریق درکهگیلویه/تصاویر

 

برگزاری مانور اطفا حریق درکهگیلویه/تصاویر

 

برگزاری مانور اطفا حریق درکهگیلویه/تصاویر

 

برگزاری مانور اطفا حریق درکهگیلویه/تصاویر

 



تاریخ انتشار : 29 آذر 1401, 23:09



» اخبار مرتبط:

  • مانور اسکان اضطراری در کهگیلویه برگزار شد
  • اولین مانور امداد و نجات جاده ای در محور یاسوج به شیراز برگزار شد
  • واکنش سریع واقدام حرفه ای در مدیریت بحران
  • مانور فرضی مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در گچساران برگزار شد
  • اجرای مانور ساعت صفر در گچساران+جزییات و تصاویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟