مشروح اخبار


» نجات جان یک خانواده توسط تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر دنا



مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: با اعزام تیم چهار نفره امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان دنا سه نفر مسموم بر اثر گاز گرفتگی در کارخانه آب معدنی شهرستان دنا واقع در ارتفاعات شهر سی سخت از مرگ حتمی نجات یافتند‌. . 

کاظم فلاحی‌دوست در خصوص این عملیات گفت: طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر قریب ساعت ۱۸:۳۰ امشب ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ مبنی‌بر گازگرفتگی نگهبان کارخانه معدنی در شهرستان دنا به همراه همسر و فرزندش بلافاصله یک تیم چهار نفره امداد و نجات به فرماندهی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دنا به محل اعزام شدند.
وی تصریح کرد: تیم نجات تا فاصله ۳ کیلومتری از محل وقوع حادثه با آمبولانس و خودروهای کمک‌دار پیش رفتند و به دلیل صعب‌العبور بودن ارتفاعات منطقه و ارتفاع ۸۰ سانتیمتری برف مجبور شدند بقیه مسیر را  از خودروی آرگو استفاده کنتد.
مدیر جمعیت هلال‌احمر استان عنوان کرد: تیم امداد، ساعت ۱۹ هرسه نفر مسموم که دچار سرگیجه و سردرد شدید و بی‌حالی بودند را به وسیله خودرو آرگو به پایین ارتفاعات منتقل کردند و با آمبولانس آنهارا به مرکز شهر سی‌سخت رساندند و بعد از ارائه کمک‌های اولیه به خانواده‌شان تحویل دادند.

فلاحی‌دوست افزود: در این عملیات فرماندار دنا نیز از نزدیک ناظر عملیات تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان دنا بود و خوشبختانه نجاتگران این جمعیت موفق به نجات جان این سه نفر از مرگ حتمی شدند.



تاریخ انتشار : 20 دی 1401, 23:15



» اخبار مرتبط:

  • تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان دنا برای نجات کوهنورد زن
  • عملیات نجات جان ۷ نفر کوهنورد توسط هلال احمر در ارتفاعات دنا 
  • نجات کوهنورد زن، پس از ۶ ساعت تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان دنا
  • نجات جان مرد ۵۱ ساله در ارتفاعات سرد تنگ بیدک شهرستان باشت توسط امدادگران جمعیت هلال احمر 
  • نجات جان سه نفر در ارتفاعات روستای رودبال شهرستان گچساران 
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟