مشروح اخبار


» با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار:پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد



پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع بزرگداشت هفته جوان با حضور هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استاندار ،دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر اعضای این ستاد در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع بزرگداشت هفته جوان با حضور هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استاندار ،دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر اعضای این ستاد در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع بزرگداشت هفته جوان با حضور هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استاندار ،دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر اعضای این ستاد در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارت ورزش و جوانان و آرزوی بهبودی سایر مصدومان حادثه به ویژه وزیر ورزش و جوانان گفت : از ۱۱ تا ۱۷ اسفندماه هفته جوان نامگذاری و لذا در جهت بزرگداشت این ایام ۲۵ برنامه تدوین و به نهاد های مربوطه ابلاغ شده است.
عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان جشنواره جوان برتر را از جمله برنامه های هفته جوان عنوان و افزود: دستگاهی اداری استان در ۴ محور علمی ،اجتماعی ،اقتصادی و فرهنکی سه جوان برتر خود را به همراه مستندات لازم به اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی می کنند و پس از آن توسط کمیته داوری یک نفر انتخاب و برای جشنواره برتر کشوری به وزارت ورزش و جوان معرفی و پس از تایید وزارت در جشنواره روز جوان تجلیل می شوند.
وی تصریح کرد: زمان معرفی جوانان برتر هر دستگاه اداری استان تا پایان امروز می باشد.
هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استانداری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه تاکید کرد: انتظار می رود اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان استان با برنامه های طراحی شده و کاربردی در جلسه حضور پیدا کنند.
سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بیکاری ،ازدواج و مسکن را از نگرانی ها و مشکلات اصلی در حوزه جوانان عنوان و گفت : مرتفع شدن این نگرانی ها نیازمند توجه جدی مسئولین و متولیان امر است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: انتظار می رود جوانان نیز دیدگاه خود را نسبت به شغل تغییر دهند و از تمرکز بر شغل پشت میز نشینی به سمت استفاده از ظرفیت های کار آفرینی و مهارت آموزی بسیار خوب در استان بروند.
وی با بیان اینکه ظرفیت و پتاسیل های اثرگذاری در سطح استان از جمله زمین و آب وجود دارد از جوانان خواست از این پناسیل ها استفاده و اشتغال زایی کنند.
هاشمی مهر بیکاری ،مشکلات معیشتی و اقتصادی را در کنار سست شدن بنیان های دینی و مذهبی از دلایل عدم تمایل جوانان به ازدواج عنوان و گفت: انتظار می رود متولیان فرهنگی در بحث های فرهنگ سازی و تبیین ورود پیداکنند و جوانان را از نگرانی ها و آسیب های اجتماعی درون جامعه نجات دهند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه از ۱۲ هزار و ۲۸۷ ثبت ازدواج در سیستم بانکی ۸ هزار و ۲۱۸ متقاضی ، تسهیلات ازدواج را دریافت کرده اند تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته از رتبه آخر در سال ۱۴۰۰ به رتبه اول در ۱۴۰۱ بین استان های کشور رسیده ایم که جای قدر دانی دارد و امید می رود تا پایان سال جاری سایر متقاضیان در نوبت موفق به دریافت تسهیلات شوند.



تاریخ انتشار : 7 اسفند 1401, 19:51



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • دیدار سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد و اعضای هیات مدیره مجمع ملی خیرین کشور و استان با معاونت سیاسی ،امنیتی استاندار
  • انتصابات مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از روسای ادارات شروع شد
  • 70 جوان برتر ادارات گچساران تجلیل شدند
  • معاون سیاسی امنیتی استانداری:نخبگان جوان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و به‌کارگیری می شوند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟