مشروح اخبار


» وعده معاون آب و خاک وزیر جهاد در دیشموک/ پمپاژ رود سمه تامین اعتبار می‌شود/ مطالبات مردم در حوزه راه و آب را به گوش رئیس‌جمهوری می‌رسانم



معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی که به نمایندگی از هیئت دولت در منطقه محروم دیشموک حاضر شد به کشاورزان این منطقه وعده تامین اعتبار پروژه پمپاژ رود‌سمه را داد. 

معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی که به نمایندگی از هیئت دولت در منطقه محروم دیشموک حاضر شد به کشاورزان این منطقه وعده تامین اعتبار پروژه پمپاژ رود‌سمه را داد. 

به گزارش راک نیوز ،صفدر نیازی شهرکی در جمع مردم دیشموک اظهار کرد: ۲۱ پروژه زخمی در حوزه آب و خاک از دولت‌های قبل بر جای مانده که همه همت ما تامین اعتبار این پروژه‌های مهم است.
معاون آب و خاک‌ وزارت جهاد کشاورزی افزود: جهاد کشاورزی استان پروژه‌های زیادی را به رئیس جمهوری پیشنهاد داده که پروژه تامین آب و پمپاژ رود سمه در دیشموک نیز مصوبه سفر را می‌گیرد.
وی گفت: در کنار اعتبارات استانی و ملی بهترین راه تامین اعتبار پروژه‌های بر زمین مانده فروش اموال است که یک ماده قانونی است و باید از این ظرفیت استفاده کنیم.
نیازی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: در مورد سایر نیازهای مردم منطقه دیشموک و در حوزه راه و آب، با جدیت این مشکلات را به گوش رئیس جمهوری می‌رسانم.



تاریخ انتشار : 26 تیر 1402, 22:46



» اخبار مرتبط:

  • ٧٠ میلیارد تومان اعتبار به پروژه ابیاری اراضی کشاورزی و پل رود سمه در دیشموک اختصاص یافت
  • در دیدار حجت الاسلام موحد با وزیر جهاد کشاورزی چه گذشت؟
  • خبری امیدبخش در کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد حمایت از احداث باغ در اراضی شیبدار و مستعد+ تشریح خدمات دولت در کشاورزی مارگون
  • سرپرست خدمات جهاد کشاورزی شهر دیشموک منصوب شد
  • آبگیری دو سد در بارندگی‌های اخیر/ تامین اعتبار سد تنگ سرخ بویراحمد از طریق ماده ۵۶
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟