مشروح اخبار


» دیدار نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور



در ادامه دیدارهای سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با وزرا و مسولان ارشد کشوری روز گذشته با دکتر داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش راک نیوز،در ادامه دیدارهای سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با وزرا و مسولان ارشد کشوری روز گذشته با دکتر داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور دیدار و گفتگو کردند.




حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد در این دیدار درخصوص موضوعات مختلف در حوزه راهداری، تخصیص اعتبارات و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه به بحث و گفت و گو پرداخت.



نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از خدمات انجام شده در حوزه راهداری خواستار تقویت اعتبارات حوزه راهداری و تکمیل پروژه های نیمه تمام شد.






تاریخ انتشار : 10 بهمن 1402, 06:39



» اخبار مرتبط:

  • تقدیر نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از خدمات بنیاد علوی در حوزه انتخابیه/ تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام و توجه بیشتر به راه‌های روستایی در این نشست
  • رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه : ۱۳ پروژه روکش آسفالت به طول ۱۰۰ کیلومتر در کهگیلویه افتتاح شد
  • دیدار نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با وزیر میراث فرهنگی
  • خبرهای خوش نماینده کهگیلویه بزرگ در حوزه راهداری: از اجرای 181 کیلومتر زیرسازی و آسفالت راه روستایی تا جذب اعتبار برای چند محور مهم ارتباطی
  • روکش آسفالت جاده قبر قیصر بهمئی به طول 3 کیلومتر با اعتبار 50 میلیارد ریال
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟