مشروح اخبار


» با حضور وزیر کشور: افتتاح 288 واحد مسکن نهضت ملی به نمایندگی از یکهزارو 388 واحد



288 واحد مسکن نهضت ملی به نمایندگی از یکهزار و 388 واحد با حضور وزیر کشور، استاندار کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مردم و مسئولین در گچساران افتتاح شد.


288 واحد مسکن نهضت ملی به نمایندگی از یکهزار و 388 واحد با حضور وزیر کشور، استاندار کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مردم و مسئولین در گچساران افتتاح شد.


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، احمد وحیدی روز سه شنبه در آیین افتتاح یک هزار و 388 واحد طرح نهضت ملی مسکن گفت: این طرح از یادگاران رئیس جمهور شهید است و ایشان هر ماه جلسه تشکیل می دادند و آخرین روند طرح نهضت ملی مسکن برای خانه دار شدن مردم را مورد بررسی قرار می دادند و امروز به برکت تلاش های شهید آیت الله رئیسی جمعی از مردم این استان صاحب خانه شدند که به آنها تبریک می گویم.

وزیر کشور عنوان کرد: خانه های احداثی در طرح نهضت ملی مسکن دارای استاندارد و کیفیت خوبی هستند که از زحمات وزیر راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار برای به نتیجه رسیدن یک هزار و 388 واحد در طرح نهضت ملی مسکن قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه خانه دار شدن مردم در طرح نهضت ملی مسکن همچنان ادامه دارد، گفت امروز در گچساران کلنگ 680 واحد جدید به زمین زده شد و ساخت این تعداد واحد آغاز می شود.

وحیدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 22 هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این استان در حال احداث است، ضمن اینکه در دولت سیزدهم بیش از 2 هزار واحد احداث و تحویل متقاضیان شده است.

تمام///



تاریخ انتشار : 30 خرداد 1403, 13:22



» اخبار مرتبط:

  • با حضور وزیر کشور: 680 واحد مسکن در گچساران کلنگ زنی شد
  • همه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد خانه دار می شوند
  • بیش از ۹ هزار واحد مسکن ملی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست
  • احداث ۱۳ هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد/ دستگاه‌ها به تعهدات طرح نهضت ملی مسکن عمل کنند
  • افتتاح 2200 واحد مسکن مهر در بهبهان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟