مشروح اخبار


» ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه افتتاح شد



مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه سه شنبه با حضور عدل هاشمی پور نماینده سابق  و جمع کثیری از مردم کهگیلویه در چهاراه کوی ازادگان  این شهرستان افتتاح شد.


مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه سه شنبه با حضور عدل هاشمی پور نماینده سابق  و جمع کثیری از مردم کهگیلویه در چهاراه کوی ازادگان  این شهرستان افتتاح شد.


به گزارش راک نیوز،حجت الاسلام حیدرخواه  در این مراسم با تأکید بر اینکه توجه به آرمان‌های انقلاب و تبعیت ازمقام معظم رهبری  امروز بر همگان تکلیف است گفت: همه تکلیف دارند در این مسیر حماسه بزرگی را در ۸ تیرماه خلق کنند و اصلی‌ترین مساله برای انتخابات ریاست جمهوری حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رأی است.


وی بابیان اینکه کارآمدی، خستگی‌ناپذیری، اعتقاد به مبانی انقلاب و تلاش از ویژگی‌های رئیس‌جمهور اصلح است که مقام معظم رهبری  به آن تأکید داشته‌اند، تصریح کرد: بر اساس تأیید شورای نگهبان ۶ کاندیدای نهایی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که همه آن‌ها دغدغه خدمت به نظام اسلامی را دارند.

حید خواه ، محمدباقر قالیباف را فردی اصلح با ویژگی‌هایی همچون کارآمدی، تلاش و فعالیت شبانه‌روزی دانست و خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم در این امر مهم شرکت فعال داسته باشیم

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه در پایان از حضور پرشور مردم در این افتتاحیه تشکر کرد.

هاشمی پور نماینده سابق چهار شهرستان گفت: قالیباف  در کارنامه فعالیتی خود در دوران دفاع مقدس از فرمانده دسته، گروهان، جانشین و فرمانده گردان، فرمانده تیپ و فرمانده لشکر ۵ نصر را بر عهده داشته است که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شناخت کافی نسبت به وی دارند.

هاشمی پور  ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، فرماندهی نیروی هوا و فضا سپاه نیروی انتظامی، ۱۲ سال خدمت در شهرداری تهران و ریاست مجلس شورای اسلامی گوشه‌ای از فعالیت‌های پرافتخار این کاندیدای ریاست جمهوری است.

وی با اشاره به اینکه امروز وظیفه‌داریم تمام خدمات این کاندید جهادی را تبیین و به اطلاع مردم برسانیم، تأکید کرد: کسی جز قالیباف نمی‌تواند مسیر ریل‌گذاری شده شهید جمهور را ادامه دهد.

نماینده سابق کهگیلویه اضافه کرد: محمدباقر قالیباف از جنس کار بوده و دغدغه‌اش فعالیت و تلاش است، خستگی‌ناپذیر او همیشه مشهود بوده و امروز می‌تواند در سنگر ریاست جمهوری قرار گیرد و در خدمت مردم باشد.

عدل هاشمی پور بااشاره به اتفاقات گذشته  عنوان کرد:در شرایط فعلی بیستر از هر زمان دیگر نیازمند وحدت هستیم و اختلافات گذشته را به فراموشی می سپاریم

شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.



تاریخ انتشار : 30 خرداد 1403, 18:03



» اخبار مرتبط:

  • انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛ ستاد دکتر قالیباف در لیکک افتتاح شد
  • جزئیاتی از روند فعالیت ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد
  • قائم مقام ستاد مردمی انتخابات ایران من در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد+حکم
  • رئیس ستاد مردمی قالیباف مشخص شد
  • طی حکمی از سوی علی‌‌ نیکزاد؛ اولین انتخاب به‌ ‌جای قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد / پیشوا رئیس ستاد قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد شد + سند
  • » اشتراک گزاری خبر

    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    لاحول و لا قوه الا بالله
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟