مشروح اخبار


» برگزاری نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان در شهرستان کهگیلویه/ورود بیش از 400 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی طی 3 سال اخیر به استان



نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور دکتر سعید جاودان سیرت؛ رئیس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین جابری؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه،فرماندار کهگیلویه وجمعی از معاونین و مدیران در شبکه بهداشت درمان شهرستان کهگیلویه برگزار شد.


نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور دکتر سعید جاودان سیرت؛ رئیس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین جابری؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه،فرماندار کهگیلویه وجمعی از معاونین و مدیران در شبکه بهداشت درمان شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

 

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان؛ دکتر سعید جاودان سیرت گفت: در این نشست مشکلات و مباحث موجود در شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه اعم از مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان، کلینیک و اورژانس 115 داشتند، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

وی اظهار داشت: مساعدت در خصوص رفع مشکلات ستاد شبکه بهداشت و درمان، کمک به زیر ساخت های بیمارستانی و نیز پیگیری مکاتبات با وزارت جهت تغییر در چارت تشکیلاتی حوزه های مختلف از جمله مصوبات این نشست بود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد‌: یکی از موارد مهمی که در این سفر مد نظر بود، بیمارستان 234 تختخوابی دهدشت بود که خوشبختانه مصوب گردیده و به زودی آیین کلنگ زنی آن برگزار خواهد شد.

 

دکتر جاودان سیرت همچنین در ادامه به اقدامات مهم دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان استان پرداخت و تصریح کرد: طی 3 سال ریاست شهید آیت الله رئیسی بالغ بر 50 پروژه عمرانی ملی و استانی به بهره برداری رسیده است.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: بیمارستان شهید سلیمانی بهمئی، مرکز پزشکی هسته‌ای یاسوج و بیمارستان نرگسی گچساران از جمله این پروژه‌ها هستند.

 

وی افزود: همچنین 11 پروژه کلنگ زنی شدند و 10پروژه توسط خیرین روند ساخت خود را طی می کنند.

 

رئيس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه طی سه سال اخیر 27 پروژه اعم از دانشکده‌های دندانپزشکی، پرستاری و بهداشت پیشرفت فیزیکی 35 تا 75 درصد داشته اند.

 

دکتر جاودان سیرت در پایان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مهمترین و ارزنده ترین خدمات دولت در بحث تجهیزات پزشکی برای استان بوده است به گونه ای که بالغ بر 400 میلیارد تومان طی 3 سال به استان وارد شده است.



تاریخ انتشار : 30 خرداد 1403, 20:50



» اخبار مرتبط:

  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد؛ دومین یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار می شود
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های کشور‌ خبر داد
  • یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • افزایش ۳۵ درصدی بودجه دانشگاه علوم پزشکی در حوزه بهداشت
  • 2 انتصاب جدید در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟