مشروح اخبار


» تشریح فعالیت‌های شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد



فعالیت‌های شورای هماهنگی ستادهای مردمی محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد.


به گزارش راک نیوز،علیرضا دولت آبادی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص فعالیت‌های شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با شروع به کار این شورا در سطح کشور ما نیز در استان کهکیلویه و بویراحمد اقدام به راه اندازی ستادهای شهرستانی کردیم.



این فعال سیاسی و مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: بعد از راه‌اندازی ستادهای شهرستانی اقدام به راه اندازی ۴۰ کمیته تخصصی در حوزه‌های مختلف کردیم و احکام مربوط به روسای کمیته‌ها نیز صادر شد.



وی به یکی دیگر از فرایندهای این مجموعه اشاره کرد و گفت: تشکیل شورای مرکزی با حضور نخبگان و بزرگان و صدور احکام مربوط به اعضای شورای مرکزی در راستای ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد از دیگر اقدامات شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود.


وی با بیان اینکه برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی با معرفی دکتر محمد باقر قالیباف و تبیین برنامه‌ها و اهداف وی تنها به مرکز استان و شهرستان‌ها بسنده نکردیم یادآور شد: ستادهای مراکز بخش‌ها و حتی در برخی از مناطق در دهستان‌ها را نیز فعال کردیم و سعی ما این بود که جمعیت عظیم روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد که بیش از نیمی از جمعیت استان را تشکیل می‌دهد در این زمینه مغفول نماند.


وی با بیان اینکه یکی از اقدامات موثر برای شناسایی و معرفی کاندیدای انتخاباتی مورد نظر ما ارتباط چهره به چهره با اقشار مختلف مردمی است گفت: تشکیل جلسات خانگی محله‌ای و ارتباط با اقشار مختلف از جمله دانشجویان و دانش آموزان از دیگر برنامه‌های مهم این ستاد به شمار می‌رود.


دولت آبادی خاطرنشان کرد: در روزهای آینده که تب انتخابات در کشور و استان بالا خواهد رفت همایش‌ها و برنامه‌های مختلفی برگزار خواهیم کرد و سخنرانان ملی و استانی به تبیین رویکرد اهداف و برنامه‌های دکتر محمد باقر قالیباف در استان خواهند پرداخت.



تاریخ انتشار : 1 تیر 1403, 17:34



» اخبار مرتبط:

  • جزئیاتی از روند فعالیت ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد
  • هماهنگ کننده کمیته رسانه ستاد های مردمی دکتر محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و منصوب گردید
  • مسئولان شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند
  • مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد شد
  • رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی مشخص شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟