مشروح اخبار


» منتظر عاشورای احمدی نژاد باشید!



نوشت : « اقدام « مردی از جنس مردم» در افشای بخشی از فساد  شبکه سرمایه داری در مجلس، از جنس اقدامات سردار عدالت، امیر المومنین(روحی فداه)  بوده که ان شاء الله به  عاشورایی که در آن عدالت طلبان پیروز قطعی  خواهند بود، ختم خواهد شد» 

ب گزارش راک نیوز ،زندگی درمطلبی نوشت: این روزها نیز با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری، یک جریان خاص در دولت فعالیت های گسترده ای را در سطح فضای مجازی برای اثر گذاری بر افکار عمومی و چرخش آن به سمت این جریان آغاز کرده است که یکی از آنها راه اندازی بی حساب و کتاب سایت و وبلاگ در حمایت از این جریان است.  سایت هایی که تلاش می کنند ، اسفندیار رحیم مشایی را محبوب مردم نشان دهند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیستند  و حتی از تخریب و تهمت به شخصیت های بزرگ اصولگرایی و نظام ابایی ندارند. 
 
 
13 سایت، سه روزنامه و بیش از صد ها وبلاگ!  / تشکیل امپراطوری رسانه ای یک جریان خاص در دولت 
 
پیشتر سایت خبری فردا از راه اندازی 13 سایت، سه روزنامه و بیش از صدها وبلاگ از سوی حامیان یک جریان خاص در دولت خبر داده بود؛ از جمله این سایت‌ها می توان در قالب اختصار به ا-م، ن-ن، ا-م، ر، م-ی، آ-م-ن و ص ن،ب،ش ا، و... اشاره کرد. سایت‌هایی که به طور کاملا روشنی در جریان رسانه‌ای یک جریان خاص در دولت قرار داشته و از آن تغذیه می کنند. 
در کنار این موارد اکنون این طیف سیاسی روزنامه های ایران، خورشید و شهروند را نیز در اختیار دارند و به این ترتیب با تشکیل یک «امپراطوری رسانه ای» می‌کوشند در انتخابات آتی منشاء اثر باشند. 
البته درباره منابع مالی این سایت ها هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست، اما پیشتر اخباری از هزینه های گزاف دولتی ها برای تحرک در انتخابات منتشرشده بود. از جمله این هزینه‌ها می توان به برگزاری همایش های مختلفی اشاره کرد که ا به یک میتینگ انتخاباتی تبدیل می شود. 
  
  
افشاگری احمدی نژاد از جنس امام علی (بود)؛ منتظر عاشورای باشد! 
 
در آخرین نمونه، فضاسازی این جریان به منظور رادیکالی کردن فضای کشور و تهدید ارگان ها و اشخاص مختلف کلید خورده است. 
چه آنکه یکی از حامیان این جریان پس از اتفاقات رخ داده در صحن علنی مجلس، نوشت : « اقدام « مردی از جنس مردم» در افشای بخشی از فساد  شبکه سرمایه داری در مجلس، از جنس اقدامات سردار عدالت، امیر المومنین(روحی فداه)  بوده که ان شاء الله به  عاشورایی که در آن عدالت طلبان پیروز قطعی  خواهند بود، ختم خواهد شد» 
همچنین این جریان نسبت به حمایت تمام قد از سعید مرتضوی اقدام کرده است؛ چه آنکه تعدادی از حامیان وبلاگی یک جریان خاص در دولت با اشاره به برگزاری دادگاه اخیر سعید مرتضوی، عنوان داشتند که «جای شاکی و متهم عوض شده است»! . همچنین برخی دیگر از قوه قضائیه به عنوان «مفسیدن وحدت طلب» یاد کرده و مرتضوی را به خاطر آنچه ایستادگی در برابر فساد نامیدند، ستوده اند! 
همچنین این جریان به گریزی به اتفاقات رخ داده در حرم حضرت معصومه داشته و بر هم زنندگان نظم مراسم که مورد عتاب مقام معظم رهبری قرار گرفتند را « پابرهنه های طرفدار حاج محمود» دانسته است. 
همچنین تعدادی از وبلاگ ها از اخلال گران در سخنرانی رئیس مجلس به عنوان «مردم عدالت طلب» نام برده اند. 
نام بردن مکرر از کلید واژه «بهار» به عنوان شعار انتخاباتی ، طرح موضوعات ناسیونالیستی و باستان گرایی، طرح نظریات این جریان پیرامون مسایل فرهنگی، حمله به سایر ارگان ها و نهاد های کشوری و همچنین تخریب چهره شخصیت های سیاسی اصولگرا از دیگر رویکرد های این امپراطوری رسانه ای در روزهای گذشته به شمار می رود. 



تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391, 22:29



» اخبار مرتبط:

  • اكو انيان هم تکذیب كرد. حضور در "توحید و عدالت"
  • آیت‌الله جنتی در مورد مشایی به احمدی‌نژاد چه گفت؟
  • زنده باد بهار شعار فتنه در انتخابات ریاست‌جمهوری است
  • هاشمی رفسنجانی کاندیدا خواهد شد
  • پشت پرده همایش انتخاباتی دولت در قشم چیست؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟