مشروح اخبار


» سرطان شیرازی‌ها را تهدید می‌کند



 عضو شورای شهر شیراز: سرطان شیرازی‌ها را تهدید می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مهار کردن سیلاب، بخشی از دریاچه مهارلو را خشکانده و ساکنان شیراز را با انواع بیماری‌های تنفسی و سرطان‌های گلو و مری روبه‌رو می‌کند.

خبرگزاری فارس: سرطان شیرازی‌ها را تهدید می‌کند

 

به گزارش راک نیوز از شیراز، مهدی خانی بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: در مقاطعی به طور متوسط هر 9 ماه یک شهردار جدید در شیراز کار را بر عهده می‌گرفت.

وی افزود: بی‌ثباتی در مدیریت موجب می‌شود تزلزل به بدنه انتقال یافته و نتواند خود را پیدا کند.

خانی تصریح کرد: از زمان آغاز به کار شوراها ثبات بیشتری در شهرداری به وجود آمد و اکنون نیز باید مانع این امر شد چرا که بی‌ثباتی موجب به‌هم خوردن نظام شهری می‌شود.

وی ادامه داد: موضوعی وجود دارد که بنده به عنوان آخرین روزهای حضورم در شورا باید برای آیندگان بیان کنم تا وظیفه خود را انجام داده باشم.

این عضو شورا بیان کرد: پیامد فشار دائمی که بر اثر باز شدن دریای سرخ به سپر عربستان ـ آفریقا از زیر خلیج فارس به ایران وارد می‌شود، بالا آمدن زمین و تغییر شیب لایه‌های سازنده  از جمله در کوه دراک است.

وی ابراز داشت: رانش لایه‌ای به درازای 130، پهنای 30 و ضخامت سه متر در تکیه‌گاه باختری پل حسینی‌الهاشمی در دی ماه 1383 دلیل روشنی بر رخ دادن این پدیده است.

خانی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با انباشتن آب در پشت سد تنگ سرخ حل شدن گچ در زیر سد، نشست و شکستن سد قریب‌الوقوع است و حتی اگر از حل شدن گچ جلوگیری کنیم مهار کردن سیلاب بخشی از دریاچه مهارلو را خشکانده و ساکنان شیراز را با انواع بیماری‌های تنفسی و سرطان‌های گلو و مری روبه‌رو می‌کند.

وی افزود: کمیته ارزیابی زیست محیطی طرح سد مخزنی تنگ سرخ شیراز در مورد رهاسازی کامل آب دریاچه مهارلو، سازندهای زمین‌شناسی منطقه و گسل‌های آن اخطار داده و بیان کرده که این موارد به خوبی مطالعه و بررسی نشده است.

به گزارش  فارس، این عضو سومین شورای شهر شیراز، قادر نشد برای کاندیداتوری عضویت در شورای چهارم ثبت‌نام کند.




تاریخ انتشار : 10 تیر 1392, 00:28



» اخبار مرتبط:

  • زمین لرزه شیراز را لرزاند/ اعزام هلال احمر به کانون زلزله
  • متخصصان سرطان شناسی با یافته های تازه درمورد سرطان روده بزرگ در شیراز آشنا شدند
  • کنایه تند عضو شورای شهر شیراز به استاندار فارس
  • واگن‌های متروی شیراز روی آب!
  • نفر آخر شورای شهر شیراز کیست؟ + عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود