مشروح اخبار


» شبكه كلاهبرداري پيامكي صيغه و عقد موقت در فارس !



يك شبكه گسترده كلاهبرداري پيامكي طي يك عمليات مشترك توسط نيروهاي امنيتي سپاه آباده (فارس) و اراك متلاشي و يك مرد و يك زن در اين رابطه دستگير شدند .
به گزارش راک نیوز؛ حدود سه هفته قبل پيامي بر روي تلفن هاي همراه شهروندان اباده اي با عنوان صيغه و عقد موقت در صورت تمايل عدد ۷ را به همين شماره( ۱۲۶۹---۹۱۰) ارسال نماييد به دفعات دريافت شده است .
اين گزارش مي افزايد : پس از ارسال عدد ۷ پيامكهاي ديگري از طرف شماره مذكور ارسال مي شده است ازجمله اينكه قيمت ۹۰هزارتومان عابربانك ۲۴۵۷-------۶۲۷۷ /بنام س . ش ۵۰هزارتومان واريز ۴۰هزارتومان حضوري مي باشد.
براساس اين گزارش ، پس از اينكه متقاضيان مبلغ ۵۰ هزارتومان را به حساب عابربانك س . ش كارت به كارت مي كرده اند ، ديگر خبري از نامبرده نمي شده است .
اين گزارش حاكيست ، چنانچه متقاضيان قبل از واريز وجه از صاحب پيامك درخواست ديدار حضوري را داشتند ، وي پاسخ ميداده متاسفم هروقت ۵۰ هزارتومان را واريز كردي آدرس و شماره تلفن را به شما ميدهم .
گفتني است ، صاحب پيامك در بيان مشخصات خود به متقاضيان با ارسال پيامهاي تحريك آميز موفق شده طعمه هاي خود را فريب داده و آنان را وادار كندمبلغ ۵۰هزارتومان را به حسابش واريز كنند .
براساس اين گزارش ، البته ايشان موفق شده بود در اراك حساب عابربانك به نام س.ش فرزند حجه اله افتتاح نمايد و سيم كارت مذكور را به نام ايشان خريداري نمايد تا واريز كنندگان وجه به وي شك نكنند و همه فكر كنند با يك خانم جوان سروكار دارند .
به گفته روابط عمومي سپاه آباده پس از شكايت برخي فريب خوردگان موضوع در دستور كار دادستان عمومي و انقلاب شهرستان اباده و مسئولان امنيتي سپاه شهرستان آباده قرار گرفت و با توجه به اينكه رد ارسال كننده پيام در اراك گرفته شده بود ، با هماهنگي و به كمك مسئولان امنيتي سپاه اراك فردي با عنوان س. ش در تاريخ ۱۴ مهر ۹۲ در اراك دستگير شد .
اين گزارش افزوده : پس از تحقيقات اوليه مشخص شد فرد دستگير شده با گم كردن شناسنامه خود در دوسال پيش طعمه شخص ديگري واقع شده بود و كلاهبردار اصلي با شناسنامه ايشان خط اعتباري خريداري نموده و حساب بانكي افتتاح كرده بود.
با انجام اقدامات اطلاعاتي شبانه روزي سرانجام فردي به نام آقاي ح . ش ۳۰ ساله اهل وساكن اراك مجردشغل ازاد دستگير شد و به كلاهبرداري گستره خود اعتراف كرد.
گفتني است متهم اصلي پيامك هاي انبوهي به استان هاي همدان ، قم ، تهران، آ غربي ، فارس ، يزد ، كرمان و ديگر استانها ارسال كرده بود و به صورت انبوه ( ميلياردي) مبلغ ۵۰ هزارتومان از سراسر كشور به حساب ايشان واريز شده بود .
در اين گزارش با اشاره به اينكه اين واريز وجه هم اكنون ادامه دارد ، افزوده :متهم با اخذ نيابت قضايي پس از دستگيري در اراك به دستور دادستان آباده، به شهرستان اباده منتقل شد و پرونده متهم كه به تمامي كلاهبرداري هاي خود اعتراف نموده در دادستاني اباده در حال پيگيري مي باشد . منبع: ایرنا



تاریخ انتشار : 20 مهر 1392, 03:50



» اخبار مرتبط:

  • ارسال پيامك‌هايي كه حساب متقاضيان مسكن مهر را خالي مي‌كند!
  • انهدام باند اغفالگران دختران
  • مردی که به 30 زن قول ازدواج داده بود /نیت اخاذی
  • تازه ترین خبرها ازحمله به خودروی حمل متهمان در شیراز
  • پیامک زن صیغه ای به دادستان /راز کلاهبرداری وی رافاش کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟