مشروح اخبار


» تقاطع غیرهمسطح بهشت زهرا شهرستان گچساران افتتاح شد +عکس



  تقاطع با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال

تقاطع غیرهمسطح بهشت زهرا شهرستان گچساران افتتاح شد

تقاطع غیر همسطح بهشت زهرا شهرستان گچساران با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
به گزارش راک نیوز، امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی تقاطع غیر همسطح بهشت زهرا گچساران به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این پروژه با هدف دسترسی آسان‌تر به بهشت زهرا و دسترسی به کمربندی اصلی شهر گچساران راه اندازی شد.

خیبر بیدارپور بیان کرد: با توجه به خطرات و تصادفاتی که در محور جاده مربوط به بهشت زهرای گچساران وجود داشت، اداره کل راه و شهرسازی استان تصمیم گرفت تا برای کاهش و جلوگیری از خطرات این تقاطع را احداث کند.

وی با اشاره به اینکه سال شروع عملیات اجرایی این پروژه نیمه نخست سال 86 بود، افزود: کار ساخت این پروژه با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد ریال در مهرماه امسال به اتمام رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طول این تقاطع 5 کیلومتر بوده و اعتبارات آن از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی بوده است.

بیدارپور ابراز کرد: امیدواریم با افتتاح این تقاطع، دیگر شاهد خطرات و تصادفاتی که پیش از این در محور بهشت زهرای گچساران صورت می‌گرفت، نباشیم.




تاریخ انتشار : 23 مهر 1392, 21:49



» اخبار مرتبط:

  • بزرگراه قم - تهران فردا دوشنبه مسدود می‌شود.
  • کلنگ زنی فاز دوم کمربندی گچساران
  • تا 15 روز آینده /پرواز هواپیمای فوکر 100 در فرودگاه گچساران
  • افتتاح طرحهای هفته دولت دركهگیلویه وبویراحمد
  • محور ارتباطی گچساران - گناوه دو بانده می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟