مشروح اخبار


» روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی:مشکل برق درمانگاه راک برطرف شد



مرکزدرمانی شهدای والفجر شهدای دهستان راک با اینکه قریب دوسال از افتتاح آن میگذشت اما سایه نواقص بر آن سنگینی مینمود ،از عدم حضور پرسنل تا قریب یکسال بعد از افتتاح ،تا قرض گرفتن برق از یک کارگاه بلوک زنی ....


مرکزدرمانی شهدای والفجر شهدای دهستان راک با اینکه قریب دوسال از افتتاح آن میگذشت اما سایه نواقص بر آن سنگینی مینمود ،از عدم حضور پرسنل تا قریب یکسال بعد از افتتاح ،تا قرض گرفتن برق از یک کارگاه بلوک زنی ،البته فقدان سیستم گرمایشی وگاز را باید به همه اینها اضافه نمود.
به گزارش راک نیوز ؛ در هقته های گذشته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان در دو مرحله اقدام به بازدیداز مراکز درمانی استان نموده ویکی از مناطقی که حضور مسئولان را بخود ندیده بود همین درمانگاه شهدای والفجر بود که با خبر رسانی راک نیوز وپیگیرهای خبرنگاران این رسانه ، روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد ،خبراز پرداخت هزینه برق رسانی این واحد درمانی داد.

alt

مجیدی در همین زمینه اضافه کرد: مبلغ 300میلیون ریال برای نصب ترانس برق درمانگاه شهدای والفجر راک پرداخت گردید.
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در پاسخ به سوال خبرنگار راک نیوز درمورد وضعیت گاز رسانی به این واحد درمانی ازتلاش های صورت گرفته تا امکان دسترسی  وبهره مندی از شبکه گاز تا قبل از فصل سرما خبر داد.
گفتنی است مرکز درمانی روستای راک توسط یک بانوی خیر ساخته شده است .ودرفاصله 15کیلومتری از دهدشت مرکزشهرستان کهگیلویه واقع شده است.

پایان خبر.  



تاریخ انتشار : 26 مهر 1392, 23:36



» اخبار مرتبط:

  • درمانگاه دهستان راک "ازافتتاح اسمی تا افتتاح رسمی"
  • درمانگاهی که با برق کارگاه بلوک زنی فعال است ! ومسئولان بی خیال
  • اعتراض و تحصن در بیمارستان بوشهر
  • درمانگاهی که خودش باید درمان شود
  • بستر درمانی قلعه رئیسی فاقد امکانات اولیه!!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟