مشروح اخبار


» دستبرد سارقان به خانه خبرنگاران کهگیلویه!



وی با تشریح چگونگی سرقت اتاق خبرنگاران کهگیلویه ، اظهارداشت: این اتاق دارای مساحتی معادل 12 متر و شیشه ای مانند بوده که در پارک مرکزی شهر دهدشت واقع شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه افزود: 


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه ، خبر سرقت از اتاق خبرنگاران این شهرستان در یازدهمین روز بهاری 93 را تائید و اظهار تاسف نمود.

به گزارش (محسن تباری )خبرنگار راک نیوز ازکهگیلویه؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت:متاسفانه اتاق خبرنگاران شهرستان کهگیلویه که سال گذشته از سوی شهرداری دهدشت مرکز شهرستان در پارک مرکزی این شهر نیز قرار دارد شب یازدهم فروردین ماه 93 مورد دستبرد سارق یا سارقان قرار گرفته است.

وی با تشریح چگونگی سرقت اتاق خبرنگاران کهگیلویه ، اظهارداشت: این اتاق دارای مساحتی معادل 12 متر و شیشه ای مانند بوده که در پارک مرکزی شهر دهدشت واقع شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه افزود: نحوه سرقت از اتاق خبرنگاران این شهرستان برای خود ما نیزمبهم است زیراکه قفل کتابی این اتاق با کلید بازشده است.

خردمند با تاکید براینکه قفل کتابی اتاق عنوان شده به هیچ عنوان شکسته نشده است ، خاطرنشان کرد: صورتجلسه این سرقت با هماهنگی نیروی انتظامی انجام شده است.

وی گفت: برخی از وسایل اتاق از قبیل سیستم کامل رایانه و چاپگر اتاق خبرنگاران کهگیلویه به سرقت رفته و باید منتظر اقدامات نیروی انتظامی در زمینه دستگیری سارق یا سارقان باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه افزود: 12 خبرنگار از رسانه های مختلف در این شهرستان به فعالیت اطلاع رسانی مشغول هستند که کارت خبری برای آنان صادر شده است.



تاریخ انتشار : 12 فروردین 1393, 01:02



» اخبار مرتبط:

  • انهدام باند سارقان کابل های شبکه برق
  • همه چیز به سبک محرومیت /روز خبرنگار18 مرداد در کهگیلویه گرامی داشته شد
  • باند سارقان مغازه در یاسوج متلاشی شد
  • دستگیری دو سارق درون خودرو و کشف بیش از 10 فقره سرقت در یاسوج
  • سودجويان آثار باستاني مقبره امامزاده را در سرفارياب تخريب كردند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟