مشروح اخبار


» ترک جلسه همایش تجلیل از خادمان ستاد نوروزی توسط شهردار یاسوج



مراسم تجلیل از خادمان سفرهای نوروزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جمع زیادی از دست‌ اندرکاران ستاد تسهیلات سفر این استان در محل سالن همایش‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.


مراسم تجلیل از خادمان سفرهای نوروزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جمع زیادی از دست‌ اندرکاران ستاد تسهیلات سفر این استان در محل سالن همایش‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.

شهردار یاسوج و جمعی از کارکنان شهرداری و آتش نشانی یاسوج در اعتراض به عدم بیان عملکردهای این سازمان ها در ارائه گزارشات و تیزر همایش تجلیل از خادمان ستاد نوروزی برنامه را ترک کردند.

در این همایش که به دلیل ازدحام جمعیت بخشی از مراجعه کنندگان به صورت ایستاده برنامه را دنبال کردند برخی از مسئولان ارشد استانی گزارشات مربوط به ستاد سفرهای نوروزی استان را در سال جدید ارائه دادند.
باتوجه به حضور گروه های مختلف راهدار، امدادگر، ماموران فوریت های امدادی و دیگر عوامل اجرایی این ستاد برخی از مسئولان از جمله شهردار یاسوج و گروه همراه در ردیف آخر سالن برگزاری همایش نشسته بودند.
در ادامه این همایش که هیچ اسمی از شهرداری یاسوج در ارائه گزارشات آماری مسئولان و تیزر ستاد نوروزی برده نشد شهردار یاسوج و همراهان به نشانه اعتراض سالن را ترک کردند.
از دلایلی که شهردار و همراهان همایش را ترک کردند می تواند به انجام خدمات مختلف شهری توسط این شهرداری در ایام نوروز از جمله زیباسازی شهر، ستاد اسکان، زیباسازی فواره ها، بهسازی آبشار یاسوج، ایجاد ستاد حوادث و خدمات ویژه آتش نشانی در این ایام بوده که هیچ نامی از آن ها برده نشد.
گرچه در ارائه گزارش آماری توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در یک مورد از شهرداران به جهت تمیز نگه داشتن شهرها تقدیر شد ولی هیچ اثری از قدردانی نیروهای خدماتی و به خصوص رفتگران و نیروهای تنظیف و خدمات شهری که به صورت ۲۴ ساعت مشغول فعالیت بودند نه در سخنرانی ها و نه در تیزر مخصوص همایش خبری نبود.
از دیگر حواشی این همایش اعتراض برخی از کارکنان هلال احمر به مدیرکل میراث فرهنگی استان درخصوص عدم تقدیر از آن ها در حد یک لوح تقدیر بود.
این افراد بعد از برگزاری همایش در بیرون از سالن برگزاری با انتقاد از مدیرکل میراث فرهنگی استان مراتب اعتراض خود را بیان کردند.



تاریخ انتشار : 26 فروردین 1393, 03:01



» اخبار مرتبط:

  • با حضور مسئولان و مردم و در آستانه نوروز:اجرای طرح "پاک وپیک" دردیشموک+عکس
  • نجات مسافر نوروزی غرق شده توسط پلیس کنگان
  • برگزاری اولین نشست کمیسیون گردشگری اتاق یاسوج با حضور مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد
  • اقدامات غیر قانونی شهرداری یاسوج در جمعه بازار این شهر
  • چهارشنبه سوری بدون حادثه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود