مشروح اخبار


» انتصاب رئیس دفتر مدیرکل کمیته امداد استان



به گزارش راک نیوز ؛به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، سیدغلامرضا متقی در جلسه پرسنلی کمیته امداد استان، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی مناسب برای خودسازی برشمرد و اظهار کرد: امید است که از این فرصت بوجود آمده بهترین استفاده را در راه خدمت رسانی به قشر نیازمند جامعه ببریم.

تودیع و معارفه عارفی فر 640x480 انتصاب رئیس دفتر مدیرکل کمیته امداد استان

وی اظهار داشت: کمیته امداد برنامه های متفاوتی را برای استفاده و بهره برداری بهتر از این ماه مبارک اجرا می نماید.

متقی با اشاره به اینکه کمیته امداد مزین به نام امام راحل(ره) و زیرمجموعه مقام معظم رهبری است، گفت: وظیفه ما خدمت رسانی به افراد نیازمند است و هرکس در هر پست و هر حوزه ای که باشد باید وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه در کمیته امداد شایستگی، انصاف و عدالت مطرح است، بیان داشت: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نوع آزمایش و امتحان الهی و به معنای مدیریت جهادی برای خدمت صادقانه به مردم است.

متقی تغییر و تحول در سیستم اداری را امری عادی برای بهبود کیفیت کاری در هر سازمانی عنوان کرد و گفت: امید است که این تغییر و تحولات موجب پیشرفت کاری و پیشبرد اهداف عالیه کمیته امداد باشد.

در پایان این مراسم از خدمات مهدی رسولی رئیس دفتر مدیرکل کمیته امداد استان تقدیر و محمدیوسف عارفی فر که قبل از این کارشناس روابط عمومی کمیته امداد استان بود، بعنوان رئیس جدید دفتر مدیرکل منصوب شد.




تاریخ انتشار : 5 تیر 1393, 00:58



» اخبار مرتبط:

  • استقرار اداره کمیته امداد در بخش سوق وسرفاریاب
  • مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد/یک دهدشتی گزینه مدیرکلی
  • رؤسای کمیته امداد شهرستان های بویراحمدو دهدشت معرفی شدند
  • اداره کمیته امداد لنده به مدیریت تبدیل می‌شود
  • پیام تبریک شورای شهر قلعه رئیسی به مدیرکل کمیته امدادکهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟