مشروح اخبار


» ازبررسي مشكلات مركز پزشكي قانوني دهدشت با حضور نماينده شهرستان تاعکس یادگاری



مشكلات مركز پزشكي قانوني دهدشت با حضور حاج آقا بزرگواري نماینده مردم شهرستان‌های لنده، کهگیلویه، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی بررسي و پيگيري شد.


مشكلات مركز پزشكي قانوني دهدشت با حضور حاج آقا بزرگواري نماینده مردم شهرستان‌های لنده، کهگیلویه، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی بررسي و پيگيري شد.

به گزارش راک نیوز به نقل از  روابط عمومي پزشكي قانوني استان، صبح امروز 17 مرداد 93 نماینده مردم شهرستان‌های لنده، کهگیلویه، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی از اداره كل پزشكي قانوني استان بازديد كرد.

در اين ديدار دكتر اميني مدير كل پزشكي قانوني استان، نبود فضاي فيزيك مناسب و كمبود نيروي انساني را از مشكلات و موانع ارائه خدمات هر چه بهتر در مركز پزشكي قانوني دهدشت بر شمرد و اظهار كرد: پزشك شاغل در مركز پزشكي قانوني دهدشت به دليل كمبود نيروي انساني، براي  استفاده از مرخصي يا مأموريت خارج از شهرستان با مشكلات زيادي مواجه است.

وي افزود: مركز پزشكي قانوني دهدشت چهار شهرستان لنده، کهگیلویه، چرام و بهمئی را تحت پوشش خود دارد و اين در صورتي است كه فاقد ساختمان ملكي و سالن تشريح است و مردم اين چهار شهرستان براي انجام امور تشريح اجساد بستگان خود با طي مسافت طولاني بايد به مركز استان مراجعه كنند.

حاج آقا بزرگواري نماينده مجلس در اين خصوص گفت: براي واگذاري هرچه سريعتر سالن آرامستان متعلق به شهرداري دهدشت به اداره كل پزشكي قانوني استان رايزني انجام شده است و مقرر گرديده در اسرع وقت نسبت به واگذاري و تعمير و تجهيز آن اقدام شود.

وي همچنين در خصوص تأمين و تكميل نيروي انساني پزشك جهت عقد قرارداد، قول مساعد داد.

لازم به ذكر است اين دومين بازديد حاج آقا بزرگواري از اداره كل پزشكي قانوني استان است كه از نزديك در جريان مشكلات و موانع خدمت در اين دستگاه علي الخصوص مركز پزشكي قانوني دهدشت قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درپایان این دیدار آقای مدیرکل و نماینده محترم عکس یادگاری هم گرفتند.

گفتنی است دهدشت مرکزشهرستان کهگیلویه میباشد که درفاصله 220کیلومتری از یاسوج مرکزکهگیلویه وبویراحمد واقع شده است



تاریخ انتشار : 19 مرداد 1393, 13:59



» اخبار مرتبط:

  • بانوی گچسارانی ،کارمند نمونه پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمدشد +تصاویر
  • مرگ دردناک جوان 20 ساله جلوی چشمان برادر!+عکس
  • بازدید رئيس دانشگاه علوم پزشكي فارس از روند اجرايي طرح تحول سلامت درشهرستان ممسنی
  • فرمانده جدید سپاه ناحیه دهدشت معرفی شد.
  • جسد سوخته به‌دار آويخته شده بود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود