مشروح اخبار


» تکمیل زیرساخت‌های دانشکده‌های چرام و گچساران تا قبل از آغاز سال تحصیلی



دانشکده‌های نفت و گاز گچساران و صنعت و معدن چرام که در سالهای گذشته به دلیل فراهم نبودن زیرساخت ها مشکلات زیادی را برای دانشجویان و اساتید این دو دانشگاه ایجاد کرده بود که معاون برنامه‌ریزی و توسعه دانشگاه یاسوج در مورد آنها گفت:


به گزارش راک نیوز : معاون برنامه ریزی و توسعه دانشگاه یاسوج از به بهره‌برداری رسیدن بسیاری از پروژه های عمرانی این دانشگاه تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌های دانشگاه یاسوج که در رکود به سر می‌بردند از فرودین ماه سالجاری فعال شده‌اند و در حال حاضر عملیات اجرایی آنها بدون توقف ادامه دارد.

وی افزود: خوابگاه دخترانه 250 نفره تا اواخر مهرماه سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد و با افتتاح این خوابگاه برخی از مشکلات خوابگاهی دانشگاه مرتفع می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی یکی از بزرگترین سالن های آمفی تئاتر استان در دانشگاه یاسوج در حال انجام است بیان داشت: این سالن نیز با ظرفیت 700 صندلی در نوع خود در استان بی نظیر است که همراه با کتابخانه مرکزی دانشگاه تا اواخر شهریور ماه 93 به بهره برداری می رسند.

بازیار دانشکده منابع طبیعی را دیگر پروژه عمرانی مهم دانشگاه عنوان کرد و اظهار کرد: فاز 2 تکمیلی این پروژه نیز پیش بینی می‌شود تا اواخر سال 93 به بهره برداری برسد.

وی افزود: مجتمع فرهنگی ورزشی نیز در دست اجراست و استخراهای این مجتمع تا آخر سال در اختیار دانشجویان و سایر دانشگاهیان دانشگاه یاسوج قرار می‌گیرد.

ساخت پارک بانوان در دانشگاه یاسوج

دیگر پروژه عمرانی شاخص دانشگاه یاسوج پارک بانوان است که در محوطه خوابگاهی این دانشگاه و با کاربری های پیست دو چرخه سواری، اسکیت، زمین تنیس و غیره پیش بینی شده است که معاون برنامه ریزی و توسعه دانشگاه در این زمینه بیان کرد: طراحی لازم برای این پارک نیز به انجام رسیده است و کلنگ اجرایی آن در اواسط ماه آینده زده می‌شود.

بازیار از زیباسازی و تعمیر سلف برادران، اتمام تعمیرات و بازسازی خوابگاههای خواهران، محوطه سازی دانشکده های نفت و گاز گچساران و صنعت و معدن چرام، محوطه سازی کتابخانه مرکزی و سالن آمفی تئاتر دانشگاه، ایجاد مجتمع پست و کمپینگ برق دانشگاه، طراحی سر در دانشگاه و … به عنوان دیگر پروژه های عمرانی دانشگاه یاسوج در سالجاری خبر داد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از پروژه های مهم دانشگاه ساخت دانشکده فنی و مهندسی است گفت: این دانشکده با 10 هزار و 500 مترمربع زیربنا در حال احداث است که در شهریورماه وارد اجرای فاز فونداسیون می‌شود.

تکمیل زیرساخت های دانشکده‌های چرام و گچساران تا پایان تابستان

دانشکده‌های نفت و گاز گچساران و صنعت و معدن چرام که در سالهای گذشته به دلیل فراهم نبودن زیرساخت ها مشکلات زیادی را برای دانشجویان و استید این دو دانشگاه ایجاد کرده بود که معاون برنامه‌ریزی و توسعه دانشگاه یاسوج در مورد آنها گفت: زیرساخت های برق و جاده دانشکده نفت و گاز گچساران در مراحل نهایی است و اجرای فیبر نوری نیز وارد فاز عملیاتی شده است که امیدواریم تا پایان تابستان و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید این زیرساخت ها به بهره برداری برسند.

بازیار افزود: محوطه سازی دانشکده نفت و گاز گچساران نیز همراه با سایر زیرساخت ها در حال انجام است و بعد از اتمام محوطه سازی گاز کشی دانشکده نیز تکمیل می شود.

وی زمان اجرای فیبر نوری دانشکده صنعت و معدن چرام را شهریورماه ذکر و خاطرنشان کرد: آزمایشگاه نقشه برداری دانشکده چرام نیز در حال تکمیل است و امکانات مورد نیاز نیز خریداری شده و به این آزمایشگاه منتقل می‌شود و آزمایشگاه‌های دانشکده نفت و گاز گچساران نیز همزمان تکمیل می‌شود.



تاریخ انتشار : 20 مرداد 1393, 13:33



» اخبار مرتبط:

  • دانشکده نفت و گاز گچساران اوضاع نابسامانی دارد
  • جلسه ناتمام در فرمانداری گچساران /ترک جلسه
  • آغاز به‌کار دانشکده نفت و گاز گچساران/آینده نامعلوم
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • درخواست فرماندار گچساران: مشکلات دانشکده نفت و گاز گچساران توسط دولت پیگیری شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟