مشروح اخبار


» حکم جانباز ضارب مدیرکل سابق بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد صادر شد



وی از اعتراض متهم این پرونده به " دادنامه صادره " از سوی قاضی پرونده خبرداد و یادآورشد: پرونده بعد از اعتراض متهم به " دادگاه محترم تجدید نظر " ارسال می گردد.

حکم اولیه " حسین غلامی " ضارب " علی امیری " مدیرکل سابق اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از سوی قاضی " برازنده " اعلام شده است.


به  گزارش راک نیوز به نقل از ایلنا:حکم اولیه پرونده شکایت مدیرکل سابق اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد که توسط یک جانباز شهرستان چرام این استان سیلی خورده بود از سوی دادگاه این شهرستان اعلام و به متهم پرونده ابلاغ شد.

وکیل پرونده ضرب مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با تائید این خبر گفت: حکم اولیه " حسین غلامی " ضارب " علی امیری " مدیرکل سابق اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از سوی قاضی " برازنده " اعلام شده است.

" امیررضا خوش آئین " در گفتگو با ایلنا از یاسوج گفت: " آقای حسین غلامی " به 10 میلیون ریال جریمه نقدی بدل از حبس و هفت میلیون ریال بدل از شلاق از سوی دادگاه شهرستان چرام به جرم " ضرب " " آقای امیری " مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد محکوم شده است.

وی از اعتراض متهم این پرونده به " دادنامه صادره " از سوی قاضی پرونده خبرداد و یادآورشد: پرونده بعد از اعتراض متهم به " دادگاه محترم تجدید نظر " ارسال می گردد.

وکیل پرونده ضرب مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: دادنامه کنونی تا زمان قطعیت ضمانت اجرایی نداشته و مجازات های تعینی بخاطر جرائم ایراد ضرب عمدی و اخلال در نظم عمومی جلسه بزرگداشت یادوآره سرداران شهدای چرام اعلام و ابلاغ شده است.

خوش آئین در پاسخ به این سئوال که اگر شاکی اقدام به رضایت از متهم نماید سرانجام پرونده چه می شود؟ اظهار داشت: در صورت رضایت شاکی ، پرونده در مورد جنبه خصوصی موقوفی تعقیب و جنبه عمومی تخفیف تعقیب صادر می شود.

وی از آمادگی خود برای درخواست از شاکی پرونده ( امیری مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ) برای رضایت به متهم خبرداد و خاطرنشان کرد: آنچه که اینجانب تاکنون انجام داده ام براساس احساس مسوولیت در حیطه شغل وکالت بوده اما اکنون حاضرم برای درخواست رضایت از شاکی هرگونه تلاشی را داشته باشم.



تاریخ انتشار : 30 خرداد 1391, 22:14



» اخبار مرتبط:

  • سیدمصطفی مهدی مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد شد
  • سرپرست بنیاد شهید بویراحمد منصوب شد
  • فرار مدیران یا بی رغبتی به ماندن /مدیرکل بنیا دشهید هم رفت
  • جابجایی شطرنجی مدیران/یک مدیرکل دیگر تغییر کرد
  • اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده افتتاح شد + تصاویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟