مشروح اخبار


» انتصاب "نوری زاده " در دولت یازدهم



نوری‌زاده در مراسم معارفه خود با خطاب قرار دادن خبرنگاران و اصحاب رسانه، توسعه و پیشرفت کشور و جامعه را در گرو انتقاد سازنده اهل قلم و اصحاب رسانه عنوان کرد و اظهار داشت


صبح امروز و با حضور مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان چرام، مراسم تکریم و معارفه بخشداران سابق و جدید چرام برگزار شد.

به گزارش راک نیوز ؛ در این مراسم علی نوری‌زاده به عنوان بخشدار جدید چرام معرفی و از زحمات علی خردمند با لوح سپاسی تقدیر شد.

علی نوری‌زاده در مراسم معارفه خود با خطاب قرار دادن خبرنگاران و اصحاب رسانه، توسعه و پیشرفت کشور و جامعه را در گرو انتقاد سازنده اهل قلم و اصحاب رسانه عنوان کرد و اظهار داشت: انتقاد باید سازنده باشد و هدف انتقادکننده نیز باید نمایان کردن معایب و مشکلات در جهت رفع آن‌ها باشد و اگر انتقاد سازنده نباشد تخریب است که در نظام جمهوری اسلامی امری مردود حساب می‌شود.

بخشدار مرکزی چرام، اضافه کرد: جامعه‌ای که رقابت‌پذیر نبوده و تک قطبی باشد از دموکراسی اسلامی به دور است ولی جامعه‌ای که انتقاد و رقابت در آن باشد در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و زیربنایی توسعه می‌یابد.

این مسئول با بیان اینکه رسانه‌ها، زبان ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، گفت: باید این آزادی در جامعه وجود داشته باشد که دغدغه و نگرانی مردم به مسئولان انتقال داده شود و اگر مسئولی عملکرد مناسبی داشته باشد نباید از پاسخگویی به رسانه‌ها هراسی داشته باشد.

نوری‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «دولت بسیار خوب کار می‌کند و همه مردم باید دولت را حمایت کنند»، افزود : از تمام جریان‌های سیاسی که دنبال توسعه و پیشرفت شهرستان هستند توقع داریم که تیم اجرایی شهرستان را یاری دهند.

نوری‌زاده با اشاره به 6 بلای مدیریت از نظر امام علی(ع)، ترس را اولین بلای یک مدیر عنوان کرد و اظهار داشت: آدم ترسو طوری تملق و چاپلوسی می‌کند که بالادستی‌هایش از او ناراحت نشوند و موقعیتش به خطر نیفتد.

بخشدار مرکزی چرام در ادامه سخنان خو دولت تدبیر و امید را متعهدترین، متخصص‌ترین و علمی‌ترین دولت دنیا معرفی کرد و افزود: برای توسعه و پیشرفت شهرستان باید افرادی که در بدنه اجرایی شهرستان کم‌کار و ناکارآمد هستند کنار بروند.



تاریخ انتشار : 25 شهریور 1393, 12:19



» اخبار مرتبط:

  • تودیع ومعارفه فرماندار قدیم وجدید شهرستان چرام +حواشی
  • فرماندار جدید جهرم معرفی شد
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره آموزش و پرورش بهمئی برگزارشد
  • فرماندار جدید فیروزآباد معرفی شد
  • ناکامی صداوسیما درسانسور کنایه ناطق نوری!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟