مشروح اخبار


» پیام مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت بازگشایی مدارس



هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در آستانه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 94 - 93 روز یکشنبه پیامی صادر کرد.


هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در آستانه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 94 - 93 روز یکشنبه پیامی صادر کرد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، در این پیام آمده است: عرصه گسترده تعلیم و تربیت پرورشگاه معطر ایران اسلامی بر شاخسار عظیم بوستان ادب، دانش و تربیت است و با بهره گیری از مبانی روشنگر دینی در این محیط مقدس حیات طیبه و تکامل انسان شکل می گیرد که انتظار سند جامع تحول بنیادین آموزش و پرورش خواهد بود.

در ادامه این پیام بیان شده است: آموزش و پرورش تربیت کننده و پرورش دهنده نیروی انسانی به عنوان زیربنا و محور توسعة همه جانبه بوده و فرزندانی که به فرموده امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آینده سازان این کشورند با بستر آموزش و پرورش که به فرموده مقام معظم رهبری منشا تحولات انسان است به این تکامل نایل می شوند.

در این پیام اظهار شده است: محور اصلی در این بستر معلمان به عنوان رهروان پیامبران و ائمه اطهار (ع) هستند و این افتخار را دارند که در راه اعتلا و درخشش این سرمایه ها از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

در ادامه این پیام عنوان شده است: فروغ دل انگیز ماه مهر و آغاز بهار علم و دانش همه ساله با یادآوری دوران هشت سال دفاع مقدس و قهرمانانه ملت ایران، شهدای گلگون کفن و همیشه جاوید مزین شده و امسال در تبیین اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و برای تحقق برنامه های دولت تدبیر و امید و مطالبات رییس جمهوری در عرصه تعلیم و تربیت به همراه تمام کارکنان خدوم، مدیران، معلمان و مربیان وظیفه ای سنگین و موثر بر عهده داریم.

در این پیام آمده است: عملی شدن سیاست های وزیر آموزش و پرورش از جمله ارتقای کیفیت مدیریت آموزشگاهی، ساماندهی و بهسازی نیروی انسانی، توسعه مشارکت، تمرکززدایی و بودجه ریزی عملیاتی تکلیف مهمی است که عزم جدی با مدیریت جهادی را در سال تحصیلی جدید می طلبد.

در ادامه این پیام بیان شده است: کسب رتبه های برتر کشوری در زمینه های قرآن، نماز، عترت، آموزشی، فرهنگی، هنری، پرسش مهر و ورزشی برگ های زرینی از افتخارات دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد و حاصل تلاش مدیران، معلمان، خانواده ها و همت فرزندان استان است که با افتخار آینده ای روشن را ترسیم خواهد کرد.

در پایان این پیام اظهار شده است: با امید به یاری خداوند متعال برای تحقق برنامه های کیفیت بخشی و ارتقای جایگاه فرهنگیان در دومین سال فعالیت دولت تدبیر و امید و با نهایت خرسندی از افتخارات کسب شده آغاز بهار تعلیم و تربیت و آغاز سال تحصیلی جدید را به جامعه فرهنگی، دانش آموزی و مردم کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفته و امیدوارم در سایه الطاف حضرت حق با همکاری اولیا و مربیان و مشارکت مردم استان در امور آموزش و پرورش مسیر پیشرفت فرزندانمان را فراهم آوریم.



تاریخ انتشار : 31 شهریور 1393, 09:51



» اخبار مرتبط:

  • 90 مربی تربیت بدنی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند
  • 21 هزار دانش آموز گچسارانی راهی مدرسه می شوند
  • سرپرست آموزش و پرورش دیشموک منصوب شد
  • فانی خبر داد: پرداخت اضافه کارها و حق‌الزحمه امتحانات فرهنگیان،
  • هیئت دولت اجرای رتبه بندی حرفه ای معلمان را تصویب کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟